تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803712362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تلاش همه دستگاه‌هاي اجرايي براي به سرانجام رسيدن مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۵:۶ق.ظ)
ضرورت تلاش همه دستگاه‌هاي اجرايي براي به سرانجام رسيدن مسکن مهر موج- استاندار خراسان شمالي، در نشست شوراي مسکن که با حضور تمامي اعضا در محل استانداري برگزار شد بر تلاش همه دستگاه‌هاي اجرايي براي به سرانجام رسيدن مسکن مهر و قرار گرفتن در مسير خدمت‌رساني به مردم در ساير بخش‌ها تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره روابط عمومي راه و شهرسازي خراسان شمالي، علي‌اکبر پرويزي، استاندار خراسان شمالي، در اين باره گفت: مشکلات مسکن مهر شرايط سختي را براي دولت، بهره‌برداران، متقاضيان و مديران دستگاه‌ها ايجاد کرده که بايد هر چه زودتر رفع شود.
پرويزي بيان کرد: در بودجه ۹۴ اعتباراتي براي مسکن مهر ديده شده که با توجه به اين ظرفيت‌ها امکان حل مشکلات تا حدودي وجود دارد.
وي با بيان اين که اگر مساله اسناد خزانه راه بيفتد خيلي از مشکلات حل مي‌شود، اظهار کرد: اکنون که مسکن مهر شکل گرفته فرصت مناسبي است تا در شهرهايي که حاشيه‌نشيني خود را نشان داده از ظرفيت زمين‌هاي مجاور مسکن مهر براي جلوگيري از حاشيه‌نشيني استفاده شود.
وي از افرادي که به حاشيه‌نشيني اقدام مي‌کنند به عنوان لکه‌اي براي شهر ياد کرد که بايد در اسرع وقت جلوي آن گرفته شود و گفت: در صورت امکان بايد با ارائه زمين و پروانه رايگان و تسهيلات و يا تعويض زمين از اين معضل جلوگيري شود.
پرويزي با بيان اين که الان مسکن مهر بدتر از حاشيه‌نشيني شده و هزينه‌هاي سنگيني تحميل کرده، افزود: بايد جلوي مشکلات گرفته شود تا خدمتي درست به مردم ارائه شود.
وي در ادامه بر جدي‌تر گرفتن پايان کار بلوک‌هاي تمام شده تأکيد کرد تا تمام مساله اين بلوک‌ها حل شده و تحويل مردم داده شود.
وي اعلام کرد: هم اکنون فقط ظاهر گلستان ديده مي‌شود در حالي که مسائل اجتماعي از قبيل بافت ناهمگون جمعيتي، مشکلات مالي و کاري و شرايط خاصي را به وجود آورده که بايد مديريت شود.
استاندار خراسان شمالي در رابطه با کمبود اعتبارات شرکت‌هاي آب و برق براي تأمين زيرساخت‌ها نيز گفت: با توجه به وجود مشکلات بسيار در گلستان، در حالت فعلي کمک‌هاي لازم به منظور خدمات‌رساني به شهرستان‌ها صورت مي‌گيرد.
علي‌اصغر بديعي مقدم، مديرکل راه و شهرسازي خراسان شمالي نيز در اين جلسه از پايان کار پرونده مسکن مهر بر اساس برنامه‌ريزي‌ها در سال ۹۴ و ۶ ماهه اول سال ۹۵ خبر داد و گفت: در سفر رئيس‌جمهوري تعداد چهار هزار و ۹۸۰ واحد مسکن مهر در استان افتتاح شد و مابقي بر اساس برنامه به پايان مي‌رسد.
وي با اشاره به پيشرفت ۷۵ تا ۹۵ درصدي پروژه‌هاي باقي مانده مسکن مهر، مشکل را تأمين خدمات زيربنايي آب و برق دانست تا هر چه سريع‌تر به پايان برسد.
وي در ادامه افزود: بر اساس برآوردها در تمام شهرهاي زير و بالاي ۲۵ هزار نفر مبلغ دو و نيم ميليارد تومان براي تأمين خدمات آب، برق نياز است که با توجه به نظر مساعد وزير راه و شهرسازي مبلغ يک و نيم ميليارد تومان از طريق وزارت اختصاص‌يافته و پولان دريافت شده است.
مديرکل راه و شهرسازي خراسان شمالي اظهار کرد: هم اکنون بيش از هفت هزار واحد مسکن مهر باقي مانده که دو هزار واحد آماده و آب و برق آن بايد وصل شود تا تحويل داده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن