تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلشكر فيروزآبادي: داعشي‌ها سربازان رژيم صهيونيستي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرلشكر فيروزآبادي: داعشي‌ها سربازان رژيم صهيونيستي هستند
رژيم صهيونيستي براي تحقق آرزوي ديرينه‌اش يعني مالكيت بر سرزمين‌هاي نيل تا فرات و همچنين وارد كردن فشار به مقاومت، از داعش به‌عنوان سربازان خط مقدم خود در اين راستا استفاده مي‌كند.
به گزارش سپاه نيوز، سرلشكر بسيجي دكتر سيدحسن فيروزآبادي، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در گفت‌وگويي با اشاره به مذاكرات هسته‌اي ايران با 1+5 اظهار داشت: در يك سوي مذاكرات، رزمندگان ما مصمم، بدون هيچ‌گونه انگيزه مادي و دنيايي، و عاشق اسلام و رهبري و ملت، و در سوي ديگر امريكا، شيطان بزرگ قرار گرفته است.
وي افزود: همان‌گونه كه فرزندان ما در دوران دفاع مقدس بسيار با نشاط با دشمن مي‌جنگيدند، امروز هم همان فضا بر مذاكرات غالب شده است.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: در واقع مذاكره‌كنندگان ما با طرف غربي در حال جنگ هستند؛ خواه در اين مذاكرات خواسته‌هاي ما محقق شود و به نتيجه برسيم و خواه مذاكرات با شكست مواجه شود و آنچه مستكبران بر آن اصرار دارند تحقق نيابد، هر دو براي ما به معناي پيروزي است.
سرلشكر فيروزآبادي درباره راهپيمايي روز قدس نيز گفت: بزرگ‌ترين پيام ملت ايران در اين روز شناساندن دشمنان اصلي اسلام يعني اسرائيل خون‌آشام و دوست و هم‌پيمانش امريكاي جنايتكار به جهانيان است.  وي با اشاره به استفاده ابزاري رژيم صهيونيستي از داعش اظهار داشت: اين رژيم جهت تحقق آرزوي ديرينه‌اش، يعني مالكيت بر سرزمين‌هاي نيل تا فرات و همچنين وارد كردن فشار به مقاومت، از تروريست‌هاي داعش به‌عنوان سربازان خط مقدم خود در اين راستا استفاده مي‌كند.  رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرد: ملت ايران به خوبي عناصر داعش و تكفيري‌ها را شناخته‌اند و با حضور خود در راهپيمايي روز قدس، پيام مقاومت و ايستادگي خود در برابر اسرائيل، گروه‌هاي تكفيري و وهابيت را به جهانيان اعلام كردند.





تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن