تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: تشکیل کمیته پساتحریم در استان/ تدابیر دولت، کشور را از بن بست خارج کرده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار یزد: تشکیل کمیته پساتحریم در استان/ تدابیر دولت، کشور را از بن بست خارج کرده استان‌ها > یزد - استاندار یزد گفت: دستگاه های مسئول و شورای برنامه ریزی استان، دیگر به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد تا صنایع آلاینده و غیراستاندارد در استان مستقر شود و مردم نباید در این مورد دغدغه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مراسم بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن و تجليل از واحدهاي صنعتي، توليد و كارآفرين نمونه استان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، معاونين توسعه مديريت و منابع انساني استاندارو هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي، مديركل حوزه استاندار، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صنعتگران و كارآفرينان استان شب گذشته در سالن همايشهاي اتاق بازرگاني استان برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن اشاره به ظرفيت هاي استان يزد در حوزه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اينجانب و همه مسئولين ارشد استان همواره تمام تلاشمان اين بوده كه مشكلات صنايع استان را بر طرف نمائيم.
سيدمحمد ميرمحمدي ادامه داد: يكي از مباحثي كه در استان يزد همواره مطرح بوده مشكل خام فروشي است كه سعي كرده ايم با استقرار صنايع جوار معدني اين مشكل را تا حد زيادي كاهش دهيم و در شهرستانهاي بافق و بهاباد تا حدي زيرساختهاي لازم را فراهم كرده ايم.
وي افزود: واحدهاي كنستانتره و گندله سازي در شهرستانهاي بافق،بهاباد و اردكان نيز مستقر شده و از سرمايه گذاران در رابطه با استقرار ديگر صنايع جوار معدني در استان استقبال مي كنيم.
ميرمحمدي با انتقاد از كساني كه با صحبتهاي خود در جامعه ايجاد بدبيني مي نمايند عنوان كرد: برخي از افراد در نقشها و عنوانهاي مختلف سعي مي كنند براي مردم دغدغه ايجاد نمايند و فضا را براي كارآفرينان استان تنگ كنند كه اين درست نيست.
عالي ترين مقام اجرايي استان گفت: برخي به بهانه اينكه ما طرفدار مردم هستيم عنوان مي كنند كه هر صنعتي كه مي خواهد در استان مستقر شود با محيط زيست سازگاري ندارد و به سلامت مردم آسيب مي رساند حال آنكه اين سخنان كه جنبه كارشناسي ندارد و براي خوشايند اين جناح و آن جناح زده مي شود و پايه آن احساسات و مسايل شخصي است، طرفداري از مردم به شمار نمي آيد.
ميرمحمدي ادامه داد: دستگاه هاي مسئول و شوراي برنامه ريزي استان، ديگر به هيچ عنوان اجازه نخواهند داد تا صنايع آلوده و غيراستاندارد در استان مستقر شود و مردم نبايد در اين مورد دغدغه داشته باشند.
وي خطاب به اين افراد افزود: در سال همدلي و همزباني بيائيم براي هم افزايي بيشتر شيوه درست را به كار گيريم و با استفاده از منطق و عقلانيت در سخنان خود بسترهاي سرمايه گذاري براي صنايع استان را بيش از گذشته فراهم آوريم.
توليد محصولات متنوع و با كيفيت در صنعت كاشي و سراميك
استاندار يزد خاطرنشان كرد: 55 واحد كاشي و سراميك در استان فعال هستند و در حال توليد محصول مي باشند و در حاليكه عنوان مي شود با انباشت كاشي و سراميك در استان روبرو هستيم به 45 واحد ديگر نيز مجوز احداث داده شده است كه در اين رابطه بايد يك برنامه ريزي اصولي در سطح ملي صورت گيرد تا با چالش در اين حوزه روبرو نشويم.
ميرمحمدي اظهار داشت: بايد به سمت توليد محصولات با استانداردهاي لازم، محصولات متنوع و با كيفيت در صنعت كاشي و سراميك استان گام برداريم و با تنوع محصول بازارهاي بيشتري را به دست گيريم و صاحب يك "برند" در حوزه صادرات كاشي شويم و در اين صورت است كه اعتماد مشتريان ما جلب مي شود.
مديريت و برنامه ريزي براي احياي صنعت نساجي
عالي ترين مقام اجرايي استان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: صنعت نساجي در استان يزد سالهاي سال در حد ممتاز بوده و ما در رتبه اول كشور قرار داشتيم و همواره اين صنعت در استان به لحاظ طراحي، نقشه، رنگ و تنوع سرآمد بوده است.
وي ادامه داد: اما متأسفانه امروز به علت كاربرد تكنولوژي جديد و مدرن، بعضي از واحدهاي ما منفعل شده اند و بايد براي طراحي هاي جديد، كاربرد مواد اوليه ممتاز و تغيير كاربري بعضي از خطوط توليد مديريت و برنامه ريزي لازم انجام شود.
ميرمحمدي افزود: بايد كمي در ارتباط با مديريتها تجديدنظر كنيم و مديريتها به سوي مديريت روز و ريسك پذير هدايت شود.
استاندار يزد اظهار داشت: اصلاح مديريتها مستلزم همفكري و هم انديشي است و با احساسات راهها گم مي شود اما آنچه باعث پيشرفت و توسعه كشور و استان خواهد بود عقل، فكر، دانش و انديشه است و تجربه نشان داده هر جا مشاركت، همفكري و همكاري مردم بيشتر باشد مشكلات به راحتي برطرف مي شود.
خط مشي دولت حمايت از توليد و صادرات است   ميرمحمدي گفت: خواهش من از شما توليدكنندگان و صنعتگران اين است كه خيلي از مسائل را به رفع تحريمها گره نزنيد زيرا نظام جمهوري اسلامي ايران اقتصاد مقاومتي را در دستور كار خود قرار داده است و قرار نيست با رفع تحريم ها و محدوديت ها در مسير واردات و مصرف زدگي قرار بگيريم.
وي ادامه داد: خط مشي دولت تدبير و اميد حمايت از توليد داخلي صادرات است و مسئولين ارشد استان نيز همگام با بخش صنعت و معدن تلاش مي كنند زيرساختهاي لازم در اين زمينه را فراهم آورند.
عالي ترين مقام اجرايي استان تصريح كرد: بايد كارگروه مديريت پس از تحريم تشكيل شود و اينجانب به وزارت كشور پيشنهاد داده ام كه تلاش و برنامه ريزي لازم صورت گيرد تا يك سري انتظارات نابجا پس از رفع تحريم ها به وجود نيايد.
استاندار يزد همچنين با اشاره به افزايش ضريب مالياتي در سالجاري گفت: اين افزايش ضريب مالياتي توسط مجلس شوراي اسلامي مصوب گرديده و بايد اين مسئله را دنبال كرد كه دلايل منتخبين مردم براي افزايش اين ضريب مالياتي چه بوده است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با تلاش مسئولين ارشد استان، همراهي بخش خصوصي و فعاليت مستمر كارگروه رفع موانع توليد استان شاهد رونق واحدهاي توليدي و صنعتي در استان باشيم. وی گفت: تدابیر دولت، کشور را از بن بست خارج کرده است.
در پايان اين مراسم از پيشكسوتان بخش صنعت، معدن و تجارت استان و واحدهاي صنعتي، توليدي و كارآفرين برتر استان با اهداء تنديس و لوح تقدير تجليل شد.

کلید واژه ها: استان یزد -




یکشنبه 21 تیر 1394 - 12:27:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن