تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803661892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید آب آشامیدنی در استان بوشهر ۱۳ میلیون متر مکعب کاهش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تولید آب آشامیدنی در استان بوشهر ۱۳ میلیون متر مکعب کاهش می‌یابد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: میزان انتقال آب آشامیدنی به استان بوشهر از ۱۰۶ میلیون متر مکعب سال قبل با کاهش ۱۳ میلیون متر مکعبی به ۹۳ میلیون متر مکعب می‌رسد .
کیقباد یاکیده در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر گفت :  خشکسالی‌های سال های اخیر به منابع آبی استان بوشهر خسارت عمده‌ای رسانده است . وی افزود : بارش‌ باران سال گذشته کاهش چشمگیری داشت که میزان بارندگی سال قبل  130 میلی‌متر ثبت شده که 52 درصد کاهش نشان می‌دهد. یاکیده با اشاره باینکه  مصرف سرانه آب در استان بوشهر بیش از میانگین سرانه کشوری است تصریح کرد :  شهر بوشهر به ازا هر نفر در روز 200 لیتر، بقیه شهرها 170 لیتر و روستاها 140 لیتر آب تخصیص یافته است که برخی نقاط به سبب بالا بودن ارتفاع کمتر از 50 درصد این سرانه و برخی نقاط که دارای شیب پایین‌تری هستند تا 320 لیتر به ازا هر نفر آب مصرف می‌کنند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در تامین آب آشامیدنی در رتبه آخر استانی قرار دارد گفت:  استان بوشهر در تامین آب در سطح کشور رتبه 30 کشوری در خشکسالی بعد از هرمزگان رتبه برتر هستیم که این نشان می‌دهد که بحران کم‌آبی در استان بوشهر بسیار حاد است. یاکیده از کاهش مصرف سرانه آب در استان بوشهر خبرداد و گفت: به ازا هر نفر سال 1392 حدود 330 لیتر آب تولید می‌شد که این رقم سال قبل به 270 لیتر و امسال پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که به 220 لیتر می‌رسد. وی با بیان اینکه میزان آبدهی رودخانه کازرون یکی از منابع مهم تامین آب آشامیدنی استان بوشهر کاهش یافته است افزود: میزان آبدهی این رودخانه 40 درصد کاهش یافته و این در حالی است که خط آبرسانی کازرون دارای آسیب است که سبب تشدید بحران آب در دشتستان شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه میزان انتقال آب از منابع آبی استان بوشهر امسال کاهش می‌یابد گفت: میزان انتقال آب آشامیدنی به استان بوشهر از 106 میلیون متر مکعب سال قبل با کاهش 13 میلیون متر مکعبی به 93 میلیون متر مکعب می‌رسد. یاکیده با اشاره به اینکه بیشاز 10 هزار انشعاب آب غیرمجازخانگی دراستان بوشهر شناسایی شده است افزود: از این میزان انشعاب 4 هزار انشعاب در بوشهر، 3هزار انشعاب دربرازجان  3 هزار انشعاب غیر مجاز آب در شهرهای گناوه، عسلویه و نخل تقی وجود دارد. وی با اشاره به بحران آب در شهرستان‌های دشتستان، بوشهر، جم، عسلویه و نوار ساحلی تنگستان بیان کرد: حفر و کف‌شکنی، تجهیز چاه‌ها و آب‌رسانی سیار از اقدامات اضطراری است که می‌توان در این شرایط انجام داد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهربا بیان اینکه امسال 20 هزار دستگاه کنتور فرسوده خانگی تعویض می‌شود گفت: اکنون 30 درصد این ک یاکیده با تاکید براین نکته که تمام انشعابات آب غیرمجاز خانگی قطع می‌شود گفت: هر مشترک انشعاب غیر مجاز چون فاقد کنتور است پیش بینی می‌شود 30 درصد بیشتر از سایر مشترکان آب مصرف کند که ظلمی مهمی به مشترکانی است که دارای انشعابات قانونی هستند.نتورها تامین شده است  که تا پایان سال این کنتورها تامین و به صورت رایگان تعویض می‌شود.




تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن