تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف و فلسفه وجودي پست بانک ايران رفع مشکلات مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
مهندس حسن‌زاده: هدف و فلسفه وجودي پست بانک ايران رفع مشکلات مردم است موج - هدف و فلسفه وجودي پست بانک ايران چيزي جز ارائه خدمات و رفع مشکلات هموطنان نيست و تمامي تحولات صورت گرفته نيز در همين راستا مي‌باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس حسن‌زاده، رئيس هيأت ‌مديره و مدير عامل، در مراسم معارفه سرپرستان امور جديد اين بانک که با حضور اعضاي هيأت مديره، مدير عامل صندوق قرض‌الحسنه و تني چند از رؤسا و معاونان ادارات کل ستادي برگزار شد ضمن قبولي طاعات و عبادات و بيان مطلب فوق گفت: انتظار اين است که با همدلي و هم‌زباني و با درک وضعيت موجود، آينده‌نگري و هدف‌گذاري کارها به خوبي پيش رود.
وي با تأکيد بر همگرايي بيشتر و تشريح وظايف امور فناوري اطلاعات تصريح کرد: همه بايد همکاري و هماهنگي با يکديگر داشته باشند؛ چرا که کسب هر گونه موفقيتي، موفقيت مجموعه بانک محسوب مي‌شود.
رئيس هيأت مديره و مدير عامل ضمن توصيه بر رعايت دو مسأله مالي و اخلاقي اظهار کرد: در اين دو مسأله تحمل بنده بسيار کم است و در صورت تخلف با جديت برخورد خواهد شد؛ چراکه همه در برابر حفظ بيت‌المال و حفظ حريم کارکنان مسوول هستيم.
وي در پايان با تقدير از زحمات و تلاش‌هاي رامين کمالي، مدير پيشين امور فناوري اطلاعات، براي هر يک از مديران جديد نيز آرزوي موفقيت و پيشرفت در کارها کرد.
علي نعمتي، عضو هيأت مديره، نيز در اين مراسم با تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته در حوزه امور فناوري اطلاعات، توسعه ICT را بر پايه توانمندي ابزارهاي الکترونيکي دانست و گفت: همواره سعي و تلاش ما اين بوده که بهترين و بالاترين باشيم.
غلامحسين صباغي، ديگر عضو هيأت مديره، با تقدير از تلاش‌هاي همه مديران، ساختار سازماني جديد را نقطه عطفي براي مجموعه بانک و شفاف‌تر‌شدن وظايف ادارات و پيشرفت امور دانست.
گفتني است: در اين مراسم حکم ابلاغ فرهاد بهمني به سمت سرپرست امور فناوري اطلاعات، فاتح‌ کياست به سمت سرپرست امور مالي و پشتيباني، داوود کريمي به سمت سرپرست امور سازمان، برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني و داود قزلباش نيز به سمت سرپرست امور اعتباري و سرمايه‌گذاري اعطا و با اهداي لوح از تلاش‌هاي رامين کمالي تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن