تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر امور برق بروجرد خبر داد رشد 8 درصدی مصرف برق در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر امور برق بروجرد خبر داد
رشد 8 درصدی مصرف برق در بروجرد
مدیر امور برق شهرستان بروجرد گفت: مصرف برق این شهرستان در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته رشد هشت درصدی به خود دیده است.

خبرگزاری فارس: رشد 8 درصدی مصرف برق در بروجرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمدعلی خسروی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: این افزایش مصرف گویای عدم همکاری شهروندان بروجردی در خصوص مصرف بهینه انرژی برق است.
وی خاطر نشان کرد: در صورت ادامه این رویه و با توجه به گرمای بی‌سابقه‌‏ای که در تابستان پیش بینی می‏‌شود به ناچار شهروندان باید منتظر خاموشی‎های موضعی از سوی شرکت برق باشند.
مدیر امور برق بروجرد یادآور شد: در شرایط کنونی میزان تولید و مصرف برق شرایط یکسانی را به خود دیده و در نقطه سر به سر هستیم.
خسروی تاکید کرد: این‌ها همه در حالی است که در صورت صرفه‌جویی 10 درصدی در مصرف انرژی برق از سوی شهروندان بروجردی تابستان امسال را بدون خاموشی و قطعی برق سپری می‎کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکیل جلسه‎ای در شورای اسلامی شهر بروجرد به منظور اجرای فنداسیون، پایه و کابل‌کشی و نصب چراغ برق در یکی از خیابان‏‌های این شهرستان خبر داد.
مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: در مصوبه تعیین شده، اجرای فونداسیون در دستور کار شهرداری بوده و امور برق این شهرستان موظف به اجرای پایه، کابل‌کشی و نصب چراغ‏‌ها پس از اجرای فنداسیون است.
خسروی با اشاره به قرار گرفتن تعدادی تیر برق در برخی خیابان‏‌های سطح شهر به واسطه عریض شدن خیابان، افزود: تاکنون 95 درصد از جابجایی تیرهای برق این خیابان‎ها و انتقال آنها به پیاده‌روها انجام شده است.
وی تصریح کرد: اجرای پنج درصد باقیمانده از جابجایی تیرهای برق منوط به تخریب مغازه‎های موجود در معابر توسط شهرداری است.
مدیر امور برق بروجرد در ادامه به نقش رسانه‎ها در تقویت فرهنگ عمومی در استفاده بهینه از انرژی برق اشاره و عنوان کرد: باید از ظرفیت‏‌های موجود به منظور دستیابی به این مهم به نحو مطلوب استفاده شود.
خسروی خاطر نشان کرد: مادامی که استفاده بهینه از منابع برق و پرداخت به موقع بهای برق مصرفی در جامعه نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل نشود، امور برق در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان دچار محدودیت می‎شود.
انتهای پیام/85012/ن

94/04/20 - 18:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن