تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821196010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي بيش از ۱۷ هزار فقره تسهيلات بانکي خريد مسکن به ايثارگران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳ب.ظ)
اعطاي بيش از ۱۷ هزار فقره تسهيلات بانکي خريد مسکن به ايثارگران موج-مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن از اعطاي ۱۷ هزار و ۵۷۰ فقره تسهيلات بانکي خريد مسکن به ايثارگران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي سازمان ملي زمين و مسکن، سيد محمد پژمان، مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن با تأکيد بر لزوم پيگيري تأمين مسکن ايثارگران واجد شرايط که در راستاي اجراي بند (ل) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و بند ۱ و ۲ تبصره يک ماده ۳ قانون جامع خدمات‌رساني ايثارگران آمده است، گفت: جهت شناسايي و پالايش افراد واجد شرايط کارگروه ويژه‌اي تشکيل و پس از شناسايي و تخصيص امکانات موجود از تعداد ۶۵ هزار و ۴۶۵ نفر فاقد سابقه مالکيت دولتي، واگذاري زمين و مسکن به تعداد ۴ هزار و ۷۱۳ تن از ايثارگران در کل کشور در سال ۹۳ انجام شد.
مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن ادامه داد: براي باقي‌مانده افراد به ميزان ۲۷ هزار و ۶۹۰ نفر، «زمين» و براي ۳ هزار و ۴۰۰ نفر، «واحد مسکوني» در سطح کشور از سوي ادارات کل راه و شهرسازي تخصيص داده شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به پرداخت تسهيلات بانکي جهت خريد مسکن ايثارگران، افزود: تعداد ۱۷ هزار و ۵۷۰ فقره تسهيلات بانکي جهت خريد مسکن به افراد واجد شرايط در سال ۹۳ در کل کشور اعطا شده است.
وي در ادامه با اشاره به مصوبات هيأت مديره سازمان ملي زمين و مسکن در جلسه ۱۷ خرداد امسال جهت پيگيري و اجرايي کردن موضوعات مرتبط با تأمين مسکن اقشار ويژه پيش‌بيني شده در قانون جامع خدمات‌رساني به ايثارگران و قانون برنامه پنجم و بودجه سنواتي کشور، اظهار کرد: براي عملياتي شدن تعهدات و تسريع در واگذاري اراضي تخصيصي به ايثارگران واجد شرايط نياز به همکاري برخي معاونت‌ها در وزارت راه و شهرسازي است که مفاد صورت‌جلسه فوق جهت صدور دستور اجرا به آن معاونت‌ها، به دفتر وزير راه و شهرسازي ارسال شده است.
گفتني است؛ براساس قانون مذکور، همسران، فرزندان و والدين شهدا، اسرا و مفقودالاثرها، جانبازان ۲۵درصد و فرزندان جانباز ۷۰درصد و بالا و آزادگان مشمول دريافت خدمات دولتي به ايثارگران مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن