تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بيش از 5 هزار واحد مسکن شهري و خيرساز در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۲ب.ظ)
ساخت بيش از 5 هزار واحد مسکن شهري و خيرساز در استان فارس موج - مدير کل سابق بنياد مسکن فارس در خصوص ساخت واحدهاي مسکن شهري و خيرساز نيز گفت: تاکنون 5 هزار و 409 واحد مسکن شهري و خيرساز در استان ساخته شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌نقي لقماني، مدير کل سابق بنياد مسکن فارس، در مراسم توديع و معارفه مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان فارس با اشاره به تکميل 23 هزار واحد مسکن مهر استان در طي سه سال گذشته اظهار کرد: در سه سال گذشته در مجموع خروجي مسکن شهري و روستايي در فارس روزانه 54 واحد بوده است.
وي افزود: بودجه امسال بنياد مسکن 507 ميليارد تومان است که 221 ميليارد تومان آن مربوط به اعتبارات بانکي است.
لقماني بيان کرد: تاکنون تملک اراضي 20 هزار و 978 هکتار از روستاهاي فارس انجام شده است. همچنين تا پايان امسال همه روستاهاي بالاي 20 خانوار استان داراي طرح هادي مي‌شوند. تاکنون در 890 روستاي استان طرح هادي اجرا شده است.
مدير کل سابق بنياد مسکن فارس با بيان اين که در سه سال گذشته 1659 واحد روستايي استان بازسازي شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 60 درصد از واحدهاي روستايي استان در حدود 114 هزار مسکن روستايي، نوسازي و بهسازي شده است.
لقماني در خصوص ساخت واحدهاي مسکن شهري و خيرساز نيز گفت: تاکنون 5409 واحد مسکن شهري و خيرساز در استان ساخته شده است.
وي همچنين با اشاره به آماده‌سازي پروژه 1700 واحدي شهرستان شيراز، تصريح کرد: 556 واحد از اين پروژه تأمين اعتبار شده و منتظر کلنگ‌زني است.
خليل رضاييان، معاون امور عمراني استانداري فارس، نيز در اين جلسه با تأکيد بر تشکيل کارگروه اختصاصي جهت تنوع اشتغال‌زايي و مهاجرت روستاييان استان، گفت: ساماندهي و اصلاح طرح هادي روستايي براي برخي روستاها؛ به‌ويژه در بخش مرکزي شهرستان بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي افزود: امروز کلان‌شهرها و شهرهاي بزرگ با مسأله توسعه نامتوازن و گسترش مساله حاشيه‌نشيني روبه‌رو هستند. مسوولان بايد شرايطي را فراهم کنند که نياز مردم در منطقه محل سکونت آن‌ها رفع شود. در کلان‌شهرها با رشد شتابان جمعيت روبه‌رو هستيم به طوري که جمعيت شهرستان شيراز در مقايسه با اوايل انقلاب چهار برابر شده، در حالي که در زمان انقلاب 21 درصد از جمعيت فارس و اکنون 35 درصد از جمعيت آن را تشکيل داده است.
معاون استاندار فارس با بيان اين که صداي روستاييان و ارگان‌هاي متولي امور روستا به‌ جايي نمي‌رسد، گفت: مهاجرت يکي از مشکلات روستاها است، در برنامه ششم توسعه بايد به مسائل روستاها توجه ويژه شود. در خاتمه اين مراسم ضمن تقدير از زحمات سيد علي‌نقي لقماني، عطاءالله زماني به عنوان مدير کل جديد بنياد مسکن فارس معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن