تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 25 هزار تن گندم مازاد برمصرف کشاورزان البرز خریداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز: بیش از 25 هزار تن گندم مازاد برمصرف کشاورزان البرز خریداری شد خبرگزاری پانا:سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز از خرید مازاد برمصرف 25 هزار و 500تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این استان خبرداد .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير ساعت 07:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، عبداله کامکاربااعلام این خبر افزود: رشد قابل توجهی در بحث خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان درسالجاری نسبت به سال گذشته بوده است . وی با اعلام اینکه 19کارخانه تولید آرد در البرز فعال است ادامه داد: کارخانه هایی که ارد سازی مناسب ندارند در سامانه فروش کسر و درصورت عدم اصلاح حذف خواهند شد . کامکار خاطرنشان کرد: تمامی کارخانه های اردسازی موظف به تولید ارد مرغوب و با کیفیت در حد استاندارد هستند و طرحهای نظارتی دراین زمینه اجرایی شده است . وی گفت: نانوایان برای آزاد پز شدن می توانند به اتحادیه نانوایی مراجعه کنند تا پس از ارزیابی این بحث به انان تعلق گیرد اگرچه بحث ازاد پزشدن نانوایی های مربوط به مناطق خاصی از استان البرز است . کامکار اضافه کرد: میزان سهمیه ارد هرشهرستان از استان البرز نیز ازسوی کارگروه های تخصصی این استان مورد ارزیابی قرار می گیرد .
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز ادامه داد:سهمیه کرج ، فردیس و اشتهارد پیش از تشکیل استان البرز در بخش شهرستان کرج جای می گرفت که باتوسعه جغرافیایی ان باید هرکدام از این شهرستانها دارای سهمیه ویژه شوند. وی گفت:حذف جوش شیرین نیز دراستان البرز برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد که امیدواریم با موفقیت دراجرای آن بتوانیم به الگوی برتر کشوری تبدیل شویم. وی درادامه به موفقیت استان البرز در طرح حذف جوش شیرین در پخت نان اشاره کرد و افزود: دراین طرح شهرستان ساوجبلاغ این استان پایلوت کشوری در این بحث مهم شده بود. کامکار تاکید کرد: با توجه به موفقیت این طرح ، استفاده ازاین ماده در خمیرنان در تمامی نانوایی های بربری ممنوع شده و با متخلفان برخورد می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن