تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار امام خمینی(ره) به نماد مبارزه تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرکنسول فلسطین در اربیل/ ابتکار امام خمینی(ره) به نماد مبارزه تبدیل شده است اربیل- ایرنا- سرکنسول فلسطین در اربیل مرکز منطقه اقلیم کردستان عراق، جمعه شب در مراسمی به مناسبت روز جهانی قدس ، به خبرنگار ایرنا گفت: ابتکار امام خمینی (ره) امروز به یک نماد مبارزه علیه ظلم و اشغالگری ، برای مسلمانان تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، همزمان با آخرین هفته ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعه شب مراسمی در قالب ضیافت افطاری از سوی دفتر نمایندگی مجلس اعلای اسلامی عراق در شهر اربیل برگزار شد که در آن جمعی از مقامات و شخصیت های منطقه و از جمله سرکنسول فلسطین و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل حضور داشتند.
"نظمی حضوری" سرکنسول فلسطین در حاشیه این ضیافت افطار، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل گفت:ندای امام خمینی (ره) برای تعیین روز قدس ندای همراهی امت اسلامی با ملت فلسطین بود، ندایی که می خواست بگوید ما دشمن واحد داریم و باید امت اسلامی در مقابل این دشمن واحد بسان یک کالبد عمل کند.
وی تصریح کرد: ما امروز باردیگر با این ندای امام خمینی تجدید بیعت می کنیم و اعلام می داریم امروز روز جهانی قدس نمادی برای مبارزه فراگیر با دشمن غاصب فلسطین شده است.
مرتضی عبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخاب روز قدس از سوی امام خمینی(ره) با این هدف بود که مردم واقعیات فلسطین و قدس شریف را دریابند تا اینکه غاصبان نتوانند براحتی اهداف خود را محقق کنند و خوشحالیم که می بینیم امروز به سمتی داریم پیش می رویم که صاحبان اصلی این سرزمین که در سرزمین خویش آواره هستند، به کسب حقوق حقه خود نزدیک شده اند.
در این مراسم که شمار زیادی از گروههای سیاسی و شخصیت های دینی حضور داشتند بر حمایت فراگیر از مردم فلسطین تاکید شد.
مسعود عبدالخالق یکی از روزنامه نگاران مطرح کرد عراقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فلسطینی ها در سطح جهان به عنوان یک ملت تروریست شناخته می شدند، اما ابتکار امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس،
معادله را تغییر داد و امروز همین بس که با این نام گذاری، مبارزه ملت فلسطین تبدیل به مبارزه حق علیه باطل در سراسر جهان تبدیل و به راهی برای برون رفت از بحران انجماد تبدیل شده است و ما امروز می بینیم در سایه همین روز، مقاومت مردم فلسطین مقاومتی زنده و رو به رشد شده است.
خاورم*1*1770*1547



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن