تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817206251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور سیاست خارجی امریکا در منطقه حفظ امنیت اسراییل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محور سیاست خارجی امریکا در منطقه حفظ امنیت اسراییل است کرمانشاه - ایرنا - معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: محور سیاست خارجی آمریکا در منطقه حفظ امنیت اسراییل است و آنان تمامی توان خود را به کار گرفته و مجهزترین تجهیزات نظامی را در اختیار این رژیم قرار می دهند تا کوچکترین لطمه ای به آن وارد نشود.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علیرضا مستشاری در مراسم راهپیمایی روز قدس در اسلام آبادغرب افزود: پایبندی مردم به مراسم روز قدس ناشی از اعتقادات آنان است.
وی گفت: پایبندی مردم به مراسم روز قدس با زبان روزه و گرمای هوا، ناشی از اعتقادات آنان است که حاضر به پرداخت هر هزینه ای برای دفاع از آرمان و اعتقادات خود هستند.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی از بدو تاسیس یاور مظلومان بوده و به گروه های فلسطینی کمک کرده و این مشی خود را هیچگاه تغییر نخواهد داد.
معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور گفت: راهپیمایی روز قدس نمودی از دیپلماسی عمومی است و مشروعیت بالای جمهوری اسلامی ایران و اتحاد داخلی را به منصه ظهور می رساند تا به دشمنان قسم خورده این ملت نشان دهد در این کشور همه در برابر دشمنان خارجی متحدند و زیر سایه ولایت فقیه از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند.
حجت الاسلام مستشاری گفت: مشکلات اقتصادی در داخل ثمره تحریم ها و سوء تدبیر داخلی است و نسخه شفا بخش آن اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری آن را تدوین کرده و دولت موظف به اجرای آن است که در صورت تحقق آن بر بسیاری مشکلات معیشتی فائق خواهیم شد.
نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس نیز گفت: نیم قرن پیش با حمایت ابرقدرت های جهانی رژیم جعلی اسراییل تشکیل شد و تاکنون این رژیم و جنایت های آن مورد حمایت این ابرقدرت ها بوده تا اینکه دوراندیشی امام راحل باعث شد برای اتحاد مسلمین در مقابل این زورگویان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شود.
علی جلیلیان گفت: متاسفانه امروز برخی دولت های اسلامی به جای طرفداری از مردم فلسطین با اسراییل روابط حسنه دارند و به عامل آمریکا در منطقه تبدیل شده اند که نمونه آن عربستان سعودی است که به جای هدف قرار دادن دشمنان مسلمین، زنان و کودکان بی دفاع یمن را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.
وی گفت: کشورهایی که خود صدها کلاهک هسته ای دارند امروز ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای می کنند و انواع فشارها را بر مردم ایران وارد آورده اند اما با اتکای با خدا و توان داخلی ملت ایران به مسیر خود ادامه داده و هیچ گاه از اصول و آرمان های خود عقب نخواهد نشست.
جلیلیان گفت: با اذن مقام معظم رهبری ما پای میز مذاکره نشستیم و نهایت حسن نیت را از خود نشان داده ایم اما طرف غربی با زیاده خواهی خود در مسیر توافق مانع ایجاد می کند ولی ما اطمینان داریم تیم مذاکره کننده ما با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب انشاالله از خطوط قرمز تبیین شده عدول نخواهد کرد.
در این مراسم مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از قدرت های مستکبر و صهیونیسم جهانی اعلام کردند.
در پایان این مراسم قطعنامه پایانی قرائت و مردم با شعار لبیک خود از آن حمایت کردند.
اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
7459/8066



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن