تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تبریز: مسئله قدس نیازمند وحدت تمام مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تبریز: مسئله قدس نیازمند وحدت تمام مسلمانان است تبریز- ایرنا- فرماندار تبریز گفت: حل مسئله قدس به عنوان یکی از دغدغه ها ایرانیان و مسلمانان، نیازمند اتحاد جهان اسلام است .


رحیم شهرتی فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به حضور با شکوه مردم تبریز در راهپیمایی روز قدس با وجود گرمای هوا، اظهار کرد: مردم تبریز همراه با سراسر کشور وحدت ملی را به نمایش گذاشته و از جنایات رژیم اشتغالگر قدس اعلام انزجار کردند.
وی با اشاره به شعارهایی که در حمایت از هیات مذاکره کننده ایرانی در راهپیمایی امروز سر داده شد ، این راهپیمایی را فرصتی برای طرح مسایل روز و رساندن خواسته های مردم ایران به گوش جهانیان دانست .
فرماندار تبریز با اشاره به آمادگی مردم ایران برای مقابله مستقیم در برابر دشمنان اسلام همچون اسراییل و گروهای تکفیری بر تبعیت از رهنمودهای رهبری تاکید کرد .
مردم تبریز امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس و سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ برآمریکا ، "حکم خمینی گره اجرا اولا - بیت المقدس گره آزاد اولا " بر آزادی قدس شریف از دست اشغالگران تاکید کردند .
در راهپیمایی امسال شعارهای " مرگ بر داعش " ، " انرژی هسته ای حق مسلم ماست " به شعارهای معمول این روز اضافه شده بود .
گروههای ورزشی و بسیجی در نقاط مختلف شهر با اجرای حرکت های رزمی آمادگی خود را به نمایش گذاشتند .
اجرای برنامه توسط گروه تلویزیونی " ناز بالالار " برای کودکان و اجرای سرود ، توسط گروه سرود پیروان ولایت کمیته امداد تبریز از برنامه های امروز بود.
اجرای نمایش خیابانی و برپایی ایستگاه نقاشی توسط کانون فکری کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی مردم تبریز از برنامه های حاشیه ای حرکت مردمی روز قدس در این شهر بود.
همزمان با تبریز در دیگر نقط استان آذربایجان شرقی نیز آیین های راهپیمایی وحدت بخش روز قدس برگزار شد.
7232/ 1495



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن