تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819293330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: رژیم صهیونیستی به انزوا کشیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار جیرفت: رژیم صهیونیستی به انزوا کشیده شده است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به رژیم جعلی اسرائیل هشدار داد که عمر آنها رو به پایان است و این رژیم در دنیا به انزوا کشیده شده است.


احمد امینی روش روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی افزود: ملت شهید پرور شهرستان جیرفت همگام با سایر مردم مسلمان با حضور در راهپیمایی، اقتدار و وحدت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان دارالولایه بار دیگر با دهان روزه و در گرمای هوا به میدان آمدند تا به جهانیان اعلام دارند که هنوز صدای عدالت خواهی در جهان زنده است.
وی گفت: هر زمان که نیاز بوده مردم این شهرستان با حضور خود ضمن حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل، تداوم راه شهدا و رهنمودهای امام راحل برگی دیگر بر افتخارات خود افزودند.
وی بیان کرد: امروز هم مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت شرایط را به خوبی درک کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
فرماندار جیرفت گفت: امروز به خوبی سرخوردگی رژیم غاصب اسرائیل را در جهان شاهد هستیم و روز به روز بر این سرخوردگی افزوده می شود و ما باید در همه شرایط حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ترک نکنیم.
مردم جیرفت همراه با سایر ملت ایران از مصلای جیرفت محل اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه تا مقابل دفتر امام جمعه راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
3018/3028



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن