تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور مردم در روز قدس امسال، انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی را موجب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس : حضور پرشور مردم در روز قدس امسال، انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی را موجب می شود ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 خشمگین است، گفت: حضور باشکوه ملت ایران در روز قدس امسال می تواند در انزوای بیشتر این رژیم در دنیا به ویژه در موضوع هسته ای تاثیرگذار باشد.


نادر قاضی پور روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری مذاکرات هسته ای و قرار گرفتن تیم مذاکره کننده در برابر شش قدرت جهانی، روز قدس امسال باید با شکوه بیشتری برگزار شود.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای متوقف ساختن مذاکرات و سوق آن به سمت اهداف خود تمام سعی خود را انجام می دهد بنابراین هر چه در روز قدس بر حمایت از تیم هسته ای تاکید شود، به همان اندازه انزوای رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد بود.
وی به اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی درمنطقه و حمایت از گروههای تکفیری اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها ملت ایران بلکه تمامی ملتهای جهان به هویت واقعی این رژیم جعلی پی برده اند و به همین دلیل روز قدس امسال با شکوهتر به صحنه می آیند.
وی به شعار امسال روز قدس اشاره کرد و گفت: وقتی مردم ایران در روز قدس شعار از غزه تا یمن را انتخاب می کنند، این نشانگر آن است که وسعت جنایات رژیم صهیونیستی تنها در سرزمین های اشغالی محدود نمی شود بلکه در تمامی سرزمین ها رد جنایات او وجود دارد.
به گزارش ایرنا امام راحل در 16 تیر سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و از تمام مسلمانان جهان خواستند در این روز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کرده و نفرت خود را نسبت به اسرائیل نشان دهند.
2093/8135



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن