تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرعباس: شعار مرگ بر اسرائیل غاصب هر سال پررنگ تر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بندرعباس: شعار مرگ بر اسرائیل غاصب هر سال پررنگ تر می شود بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: هر روز و هر سال شعار مرگ بر اسرائیل غاصب در بین ملتهای مسلمان پررنگ تر از گذشته می شود.


به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: نتیجه این شعارها و فریادها نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان از چنگال این رژیم جعلی و کودک کش خواهد بود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: حرف دولتمردان و مردم ایران این است که همه فلسطینیان شامل مسیحی، مسلمان و یهودی با شرکت در یک انتخابات آزاد هر چه تصمیم گرفتند همان اجرا شود.
نعیم آبادی اضافه کرد: بیش از 60سال است که فلسطینیان رانده شده از کشور و سرزمین شان آواره کشورهای لبنان، سوریه، اردن و حتی مصر هستند و در اردوگاههای آوارگان زندگی می کنند.
امام جمعه بندرعباس در ادامه به اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی ابراز داشت: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست.
مردم روزه دار شهرستانهای هرمزگان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با شعار القدس لنا و اسرائیل مرگت باد آمریکا ننگت باد حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.ک/3
/1352/6149/ 6048



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن