تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804028870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک:اسرائیل کانون توطئه و تفرقه افکنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اراک:اسرائیل کانون توطئه و تفرقه افکنی است اراک-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رژیم جعلی اسرائیل کانون توطئه و تفرقه افکنی در بین امتهای اسلامی است.


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: 70 سال است که صهیونیست ها پاره تن جهان اسلام را در محاصره استعمار طلبانه خود دارند.
امام جمعه اراک ادامه داد: در سکوت مجامع جهانی، اسراییل خونخوار این فرصت را یافته تا بر سیطره استعمار و ستم خود بر مردم مظلوم فلسطین و غزه بیفزاید.
او بیان کرد: حمایت از فلسطین و آرمان آزادی خواهی شعار راهبردی مکتب تشیع و همه آزادیخواهان جهان است و روز قدس نماد مبارزه با زر و زور رژیم اشغالگر قدس است.
امام جمعه اراک بیان کرد: امروز جنگهای نیابتی با مشارکت خود فروخته های مزدوری همچون داعش و آل سعود به رهبری اسراییل جنایتکار در منطقه شکل گرفته که این مهم هوشیاری بیشتر امت اسلامی را می طلبد.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی به برکت بیداری اسلامی و آزادی خواهی برخی از کشورهای منطقه ، مظلومیت مردم فلسطین را در روز جهانی قدس فریاد می زنند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: تفرقه و نژاد پرستی از توطئه های شوم دشمنان اسلام است تا با دل مشغولی کشورهای منطقه، مسلمانان را از مسئله اصلی دنیای اسلام که همانا قدس شریف است، بازدارند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: معادلات امروز منطقه به ویژه خاورمیانه و کشورهایی همچون سوریه، بحرین، عراق، فلسطین و لبنان نشان می دهد که دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگری از اتحاد و انسجام امت اسلامی واهمه دارند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: گرامیداشت روز قدس محدود به ایران و کشورهای اسلامی نیست، بلکه امام خمینی (ره) با یادگار خود همه آزادی خواهان جهان را به مقابله با ظلم و جور رژیم جعلی اسراییل دعوت کردند.
امام جمعه اراک تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی پرچم دار مبارزه با صهیونیسم بین الملل است و در این راه تا آزادی قدس شریف از پای نخواهد نشست.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 افزود: دیپلمات های کشورمان همواره بر دفاع از حقوق صلح آمیز هسته ای کشور تاکید داشته اند و ملت ایران نیز با دلباختگی به اسلام و قرآن و اهل بیت همواره پشتیبان واقعی کشور بوده اند.
امام جمعه اراک با یادآوری فضیلت شبهای پرفضلیت قدر و ماه مبارک رمضان نیز گفت: مردم مومن استان مرکزی دیشب به رازو نیاز به خدای بزرگ پرداختند و امروز نیز با زبان روزه و در هوایی گرم، بار دیگر تجدید بیعتی حماسی با آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و غزه داشتند.ک/2
7112/6012



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن