تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نیر: تیم مداکره کننده ایران از حقوق ملت دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نیر: تیم مداکره کننده ایران از حقوق ملت دفاع می کنند اردبیل -ایرنا- امام جمعه نیر گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران حتی یک قدم از حقوق مسلم ملت ایران عقب نشینی نمی کنند و فرمایشات مقام معظم رهبری را در این خصوص سر فصل کارخود قرار می دهند.


حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر افزود: ما اعتماد و وثوقی به دشمنان نداریم و یقین داریم که آنها نه برای پیشرفت های هسته ای ایران بلکه برای اقتدار این نظام، پایمال کردن حاکمیت ملی و استقلال و آزادی ملت ایران نقشه ها کشیده اند تا شاید با عقب نشینی ملت ایران بتوانند این خواسته و مطالبه خود را تحققی عینی ببخشند.
وی بیان کرد: اگر در مذاکرات هسته ای، طرفین به توافق برسند هر دو طرف برنده اند و اگر توافقی حاصل نشود، ایران برنده و آنان بازنده خواهند بود؛ چراکه ایران به جهان نشان داده است که منطقش صواب است.
حجت الاسلام مقدسی با بیان اهمیت، ویژگی و فضیلت ماه رمضان ، قرآن عظیم الشأن را مایه همه این خیر و برکت ها دانست و گفت: یکی از الطاف و احسانات الهی رمضان است، رمضان ماه نزول قرآن عظیم الشان است، و قرآن یکی دیگر از بزرگترین احسانات الهی است که همه نعمت های الهی در طول زندگی از نعمت قرآن سرچشمه می گیرند.
حجت الاسلام مقدسی افزود: کل قرآن در ماه رمضان به شب قدر نازل شد سپس در مدت بیست و سه سال بر پیامبر اکرم (ص) ماه نازل شده است.
خطیب جمعه نیر در ادامه از پایین آمدن سن اعتیاد در شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: مواد مخدر خانمانسوز است و در سال های اخیر سنین استعمال مواد مخدر پایین آمده و باید در این زمینه ها هوشیار بود.
وی افزود: خانواده ها باید دقت و توجه زیادی به فرزندان خود داشته و با رفتارهایی که نشانی اعتیاد را با خود دارند، آشنا باشند و مانع استعمال قلیان و سیگار فرزندان خود شوند.
حجت الاسلام مقدسی افزایش روزافزون مصرف مصرف مواد مخدر و دخانیات در بین نوجوانان و جوانان شهرستان نیر را نگران کننده دانست و افزود: گرایش قشر نوجوان و جوان به مصرف دخانیان به ویژه قلیان، پا گذاشتن در مسیر خطرناکی است که چشم انداز خوب و خوشایندی برای آن متصور نیست و اکثر بزه های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر از عواقب حرکت در چنین مسیری است.
6016/7116






12/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن