تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805449040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بیجار در مجلس: قدس به همه جهان اسلام تعلق دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده بیجار در مجلس: قدس به همه جهان اسلام تعلق دارد سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: قدس تنها متعلق به یک کشور و ملت نیست، بلکه به همه جهان اسلام تعلق دارد و جوانان رشید اسلام آن را به آغوش مسلمانان باز می گردانند.


به گزارش ایرنا سید محمد بیاتیان روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در بیجار با بیان اینکه استکبار برای نابودی جهان اسلام و پراکنده کردن مسلمانان از حربه های مختلف سیاسی، نظامی، عقیدتی، طایفه ای، منطقه ای و حتی نظامی استفاده می کند گفت: لازم است مسلمانان هوشیار باشند.
وی به اتفاقات اخیر در کشورهای اسلامی و قیام و مقاومت ملت ها در برابر توطئه های تفرقه افکنانه و تجزیه طلبانه اشاره کرد و گفت: ملت های مظلوم یمن، بحرین، عراق، فلسطین و جبهه مقاومت یکی پس از دیگری در کانون توطئه و هجمه دشمنان هستند.
بیاتیان مقاومت را محوری ترین و اصولی ترین راهکار پیروزی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان بیش از این متوجه نقشه های دشمن نشوند، این روند و دامنه مبارزه به کشورهای دیگر نیز سرایت خواهد کرد و ملت غزه، مصر و لبنان در نگاه خیانت و جنایت استکبار واقع شده اند.
به گفته وی اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل تیر خلاصی بر تابوت آرزوهای از نیل تا فرات بود و جهان اسلام را هر روز آگاه تر و بیدارتر خواهد کرد و این حرکت هر روز با سرعت بیشتر و قوی تر از گذشته پیش خواهد رفت.
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی به پیروزی های جبهه مقاومت در سال های اخیر و شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ های 22روزه، 33روزه و پیشنهاد آتش بس از طریق آنان اشاره کرد و گفت: به مدد الهی و وحدت همه مسلمانان امروز میدان عمل در دست مبارزان و جبهه مقاومت است.
وی از جنگ های نیابتی اخیر توسط گروه های تکفیری پس از شکست های سالهای اخیر به عنوان یک برنامه و دستور کار دشمنان اسلام اشاره نمود و گفت: دشمنان وقتی از جنگ و رویایی مستقیم نا امید شده اند، به راه اندازی این نوع جنگ پرداختند و حالا جهان اسلام باید نوع مبارزه خود را نیز تغییر دهد.
** فلسطین پاره جان مسلمانان است و هرگز جدا شدنی نیست
امام جمعه اهل سنت بیجار با شرکت در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: جهان اسلام به لطف و عنایت خداوند به وحدت و یکپارچگی می رسد و فلسطین را پاره ای از جان خود می داند و برای دفاع از آن همیشه مبارزه خواهد کرد.
ماموستا معروف خالدی به وحدت و همدلی که با ابتکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب در طول سال های پیروزی انقلاب شکل گرفته است پرداخت و تاکید کرد: این نوع تفکر و انتخاب ها ناشی از انفاس قدسیه ای است که در وجود مبارک این رهبران دلسوز و خداجوی وجود دارد.
وی به همه مسلمانان و جوانان جامعه اسلامی توصیه کرد: دشمن از کوچکترین حربه و ضربه ای که بتواند جهان اسلام را تضعیف و حضور مردم را کم رنگ کند، حداکثر سوء استفاده را خواهد کرد.
ماموستا خالدی به لزوم تبیین مبانی اعتقادی و تحکیم وحدت با همکاری و حمایت همه مسلمانان به عنوان یک وظیفه شرعی تاکید کرد.
وی از همه کسانی که می توانند به استحکام این وحدت بدون توجه به مرزهای خاکی که فقط مایه جدایی مسلمین است کمک کنند، توصیه نمود حتما افق نگاه خود را به کل جهان اسلام تسری دهند تا همه مسلمانان احساس کنند در جاهای دیگر نیزحامی و پشتیبان دارند و دشمنان نیز این را در گزینه های روی میز خود حساب می کنند.
** فلسطین و قدس عزیز، قلب اسلام هستند
امام جمعه شهر توپ آغاج نیز در جمع راهپیمایان این شهر گفت: فلسطین و قدس عزیز امروز به نماد واقعی جبهه مبارزه مسلمین با کفار تبدیل شده اند و بعنوان قلب اسلام می تپند.
حجت الاسلام حکیمی فر گفت: دشمنان برای پرکنده نمودن مسلمین با عناوین تشیع و تسنن، عرب، ترک و... می خواهند صف مقاومت و ایستادگی را تضعیف کنند و آنان را یکی پس از دیگری را از سرراه خود بردارند.
وی به سخن وزیر رژیم اشغالگر قدس در مورد کشته شدن مسلمانان بدست تکفیری ها از هرنوع مسلک و مذهبی اشاره کرد و گفت: همه جوانان و مبارزان آینده جهان اسلام متوجه باشند، کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم جعلی، فقط با اسلام کار دارند و برای آنان افراد با ادیان و مذاهب مختلف فرقی ندارد.
به گفته حکمت حکیمی فر امام راحل از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متوجه نقطه عطف و قلب جهان اسلام شد و با انتخاب بسیار مدبرانه، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام نهاد.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی از ان است که راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای پیرتاج و بابارشانی و دهستان های خسروآباد، نجف آباد و جعفرآباد نیز برگزار شده است.
شهرستا بیجار با پنج شهر و حدود 260 روستای دارای سکنه در شرق استان کردستان واقع شده است.ک/4
7350/1904



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن