تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ندای مرگ بر آمریکا و اسراییل در دارالمومنین کاشان طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ندای مرگ بر آمریکا و اسراییل در دارالمومنین کاشان طنین انداز شد کاشان- ایرنا- ندای مرگ بر آمریکا و اسراییل در شهر نهج البلاغه و دارالمومنین کاشان در روز قدس، روزی که در قلب امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملل مظلوم اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند، طنین انداز شد.


به گزارش ایرنا، مردم روزه دار کاشان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در هوای طاقت فرسای کویر با لبیک به ندای خمینی کبیر و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در روز قدس به خیابان ها آمدند تا ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و به سردمداران کفر و رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی بفهمانند که قدس از آن اسلام و مسلمین است.
مردم شهر نهج البلاغه گوش به فرمان علی (ع) زمان که شب گذشته در سومین شب از لیالی قدر برای آزادی قدس و رهایی مظلومان جهان از چنگال غاصبان دست به دعا برداشته بودند، با حضور در راهپیمایی روز قدس به خیابان ها آمدند تا به کافران و زورگویان بگویند ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند.
مردم این خطه کویری در روز قدس با در دست داشتن نشان سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی در حمایت از ملت فلسطین، یمن و دیگر ملل اسلامی مظلوم و نیز مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس آمدند تا بگویند قدس از آن مسلمین است و در این مکان مقدس جایی برای کافران بی دین و غاصبان صهیونیست نیست.
شهر کاشان امروز، روزی که از سوی امام راحل خمینی کبیر (ره) به نام روز قدس نامگذاری شده از پیر و جوان، مردم و زن و کودک و نوجوان به خیابان ها آمدند تا بگویند ما همدل و همصدا و همزبان با دیگر ملل اسلامی اعلام می داریم که فلسطین تنها نیست.
دهها هزار نفر از راهپیمایان مردم خطه کاشان، نطنز، اردستان و آران و بیدگل در روز قدس اعلام برائت از مشرکان و کفار می کنند تا کفار بی دین بدانند که مسلمانان یکصدا فریاد مرگ بر صهیونیست و آمریکا را برای این سر می دهند که سالهاست سرزمین قدس را اشغال کرده و ظلم و جنایات بسیاری را در این سرزمین مقدس انجام داده و می دهند.
مردم کاشان از خیابان های منتهی به نمازجمعه این شهر با صفوف به هم فشرده و با مشت های گره کرده دوشادوش مسوولان این شهر از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار و معاونان فرماندار و دیگر مسوولان و روحانیون، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ندای مرگ بر اسراییل و آمریکا سردادند تا به زورگویان و زیاده خواهان بفهمانند ملت ایران همنوا، همدل و همزبان در دفاع از مظلومان جهان بخصوص فلسطین مصمم هستند.
راهپیمایان کاشانی در خاتمه با آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل خشم و انزجار خود را به غاصبان صهیونیست نشان دادند تا دیگر ملت ها بدانند تا رهایی قدس، مسلمانان در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهند ماند.
6021



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن