تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مقامات در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حضور مقامات در راهپیمایی روز قدس


رئیس جمهور در حوالی میدان فردوسی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست. رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در میان مردم به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه 19 تیرماه 1394 همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان در تهران و سراسر کشور برگزار شد. رئیس جمهور به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست
حضور رئیس جمهور در جمع راهپیمایاین روز قدس
رئیس جمهور در حوالی میدان فردوسی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست. رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم تا پاسی از شب، شب قدر را گرامی داشتند، گفت: امروز همه در سراسر کشور در این راهپیمایی شرکت کردند و در واقع روز قدس، به معنای وفاداری به آرمان فلسطین و قدس عزیز است.

 آقای روحانی در جمع خبرنگاران افزود: امید به آینده بسیار روشن، با وحدت و انسجام مسلمانان و مقاومت و ایستادگی و جهاد و فداکاری همه مسلمانان و اهداف بلندشان از جمله ملت فلسطین و اهداف بزرگش خواهد رسید.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز البته در بسیاری از کشورها اختلاف و تفرقه وجود دارد و تروریست ها شرایط را برای زندگی مردم تنگ می کنند که بی تردید با پشتوانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.
دانلود

 حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس  لاریجانی: آمریکا و غربی‌ها در لحظات آخر ژست می‌گیرند؛ نباید جدی گرفت
حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس

 رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در میان مردم به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.  رئیس مجلس گفت: موضعی که اخیراً کشورهای دیگر و آمریکا می‌گیرند نباید جدی گرفته شود زیرا در آخرین لحظات آنها این ژست‌ها را می‌گیرند. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین روند مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: فکر می‌کنم که مذاکراتی که در زمینه هسته‌ای دنبال می شود چون بر اساس یک چارچوب فکرشده، است مسیر خوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: هم اکنون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و موضعی که اخیراً کشورهای دیگر و آمریکا می‌گیرند نباید جدی گرفته شود زیرا در آخرین لحظات آنها این ژست‌ها را می‌گیرند اما پیشرفت‌ها روی هم رفته خوب بوده است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: طرف مقابل این نکته را اگر یاد داشته باشد متوجه خواهد شد که پیشنهاد برای مذاکره را خودشان دادند و تقریباً سه سال طول کشید و از دولت قبل این مذاکرات آغاز و پیشرفت خوبی نیز در آن حاصل شد.

لاریجانی تصریح کرد: آنها می‌توانند در این زمینه به جمع‌بندی معقول برسند انشاءالله با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به نتیجه‌ای که مدنظر ملت ایران است، برسیم.  
دانلود
  حضور رئیس قوه قضائیه در راهپیمایی روز جهانی قدس  آملی‌ لاریجانی: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه دفاع مردم از آرمان‌های امام راحل است

آیت‌الله صادق آملی‌ لاریجانی که در راهپیمایی روز قدرس در قم شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور این ملت پیام روشنی برای دشمن دارد و باید قدران این حضور باشیم. رئیس قوه قضاییه افزود: حضور گسترده ملت پرمعناست پیام آن به دشمنان این است که ما تا آخر ایستاده‌ایم و از آرمان قدس که توسط امام راحل مطرح شد، دفاع می‌کنیم. وی خاطر نشان کرد: ملت روزه‌دار با حضور خود در راهپیمایی ثابت کردند همچنان به آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حضور روشن مردم علاوه بر اینکه پیام روشنی برای رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن دارد پیام روشنی در بحث انرژی هسته‌ای دارد و نشان می‌دهد که مردم ایران در بحث انرژی‌هسته‌ای همین طور ایستاده‌اند و حقوق امت اسلامی را حفظ می‌کنند. رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کشورهای غربی بدانند با ملتی که یک صدا و واحد شعار حق را دنبال می‌کند هیچ‌گاه نمی‌توانند معامله ناحق کنند.

 سرلشکر جعفری به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست
سرلشکر صفوی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با حضور در خیابان حافظ تقاطع انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست.

 آیت‌الله مکارم شیرازی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد
حضور آیت الله مکارم شیرازی در راهپیمایی روز قدس

 آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی  به جمع راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیوست.  راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با حضور راهپیمایی‌کنندگان از مناطق مختلف شهر به سمت حرم کریمه اهل بیت (س) آغازشده است.   حضور معاون اول رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس
حضور جهانگیری در راهپیمایی روز قدس
 جهانگیری: غرب از زیاده‌خواهی‌ها دست بردارد می‌توانیم به "توافق خوب" برسیم  معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هرچه به لحظات آخر مذاکرات نزدیک می‌شویم یقیناً تصمیم‌گیری‌ها دشوارتر است و فکر می‌کنیم اگر غرب از زیاده‌خواهی‌ها دست بردارد حتما می‌توانیم به یک توافق خوب برسیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: ایرانی‌ها هر سال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان همراه با مردم جهان حمایت‌شان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز خطر داعش در بخش وسیعی از کشورهای اسلامی وجود دارد و کشورهای اسلامی را درگیر خونریزی و جنایات کرده است، افزود: مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت‌شان از مردم مظلوم مسلمان در سراسر جهان اعلام می‌کنند و از طرفی حضور مردم در این راهپیمایی نشان‌دهنده اعلام انزجار از دشمنان است. فکر می‌کنیم این حمایت گسترده مردم در واقع به مردم مبارزی که در صحنه هستند، روحیه می‌دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، گفت: مذاکره‌کنندگان کشورمان جزو قوی‌ترین تیم‌های دیپلماسی هستند که در تاریخ یک کشوری شکل گرفته، به طوری که توانسته‌اند در مقابل شش کشور قدرتمند دنیا با منطق از مواضع ملت انقلابی ایران دفاع و خطوط قرمز نظام را رعایت کند و حقوق هسته‌ای ملت ایران را به اثبات برسانند.

جهانگیری تأکید کرد: پیداست که حمایت مردم از چنین تیم مذاکره‌کننده‌ای موجب دلگرمی آنان است، زیرا راهی که در پیش گرفته‌اند از این طریق می‌توانند به خوبی پیش ببرند. وی اظهار داشت: پیداست که مذاکره دشوار و پیچیده‌ و مذاکره‌ای است که یک طرفش شش کشور قدرتمند دنیا قرار دارند، به طوری که در روزهای آخر هماهنگ شدن بین خودشان هم کار دشواری است.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: هرچه به لحظات آخر مذاکرات نزدیک می‌شویم، یقیناً تصمیم‌گیری‌ها دشوارتر است و فکر می‌کنیم اگر غرب از زیاده‌خواهی‌ها دست بردارد حتما می‌توانیم به یک توافق خوب برسیم.  
دانلود   امام جمعه موقت تهران، عضو شورای شهر تهران و رئیس پلیس راهور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران، سردار مومنی رئیس پلیس راهور، حجت الاسلام و المسلمین انصاریان و سردار دهقان وزیر دفاع از جمله شخصیت های بودند که به خیل راهپیمایان پیوستند.
همچنین سردار جعفری، محسن رضایی، محمد رضا عارف و علی مطهری نیز در راهپیمایی روز قدس حضور دارند.   حضور رئیس مجمع تشخیص  مصلحت نظام در راهپیمایی روز قدس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن