تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804440543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام حمايت سازمان‌ها و نهادهاي مختلف گيلان از مردم مظلوم فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
با صدور بيانيه هاي جداگانه صورت گرفت؛ اعلام حمايت سازمان‌ها و نهادهاي مختلف گيلان از مردم مظلوم فلسطين موج - رشت - سازمان‌ها و نهادهاي مختلف گيلان با صدور بيانيه‌اي جداگانه حمايت خود را از از مردم مظلوم فلسطين اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در بيانيه سازمان بسيج حقوقدانان گيلان آمده است: حمايت از مردم مظلوم فلسطين در روز جهاني قدس يادآور حقوق پايمال شده مردمي است که بيش از ۶ دهه رژيم غاصب صهيونيستي به حقوق شهروندي و حقوق مناطق تحت اشغال برابر با کنوانسيون‌هاي بين‌المللي احترامي قايل نبوده و بناي چنين رژيمي بر پايه تروريست و کشتار کودکان و زنان و مردان مظلوم يمن توسط رژيم آل‌سعود به نيابت از آمريکاي جنايتکار و رژيم صهيونيستي جنايت شنيع ديگري را در حال تکرار هستند.
در بيانيه اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان نيز ضمن دعوت از آحاد مردم براي حضوري باشکوه در راهپيمايي روز قدس آمده است: بار ديگر در آستانه روز جهاني قدس، روز فرياد بي‌امان عليه اشغالگران قدس حماسه جاودان حضور مردم پديدار مي‌شود و در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان روز محکوميت صهيونيست غاصب با مشت‌هاي گره کرده روزه‌داران زن و مرد، پير و جوان، روحاني و معلم، دانشجو، دانش‌آموز، کارگر و کارمند بازاري، خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران، رقم خواهد خورد و ايران اسلامي و مردم فهيم و نوعدوست گيلان اين حضور پرشور را به منصه ظهور و نمايش مي‌گذارند.

در بيانيه دانشگاه آزاد اسلامي گيلان نيز ذکر شده است: روز جهاني قدس ميراث و يادگار حضرت امام (ره) بزرگ پرچمدار انسانيت، روز بيداري و نمايش قدرت امت اسلامي و تحقق آمال مسلمانان جهان در رفع ظلم و ستم است و در اين روز دشمن صهيونيستي از وحدت و قدرت مسلمانان برخود مي‌لرزد. در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: ما دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي گيلان، ضمن بيعت دوباره با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و پيروي از فرمايش‌هاي حضرت امام خامنه‌اي و با اعتقاد بر حقانيت ملت مظلوم فلسطين اعلام مي‌دارد که در روز جهاني قدس همگام با ديگر اقشار مردم هميشه در صحنه گيلان در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت مي‌کنيم.

در بخشي از بيانيه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان آمده است: اهالي فرهنگ و هنر با حضور خود در تمام صحنه‌ها و جلوه‌هاي مبارزه و معارضه بارزترين شکل تعهد را به نمايش خواهند گذاشت. در ادامه بيانيه مذکور ذکر شده است: روز قدس روز تجلي وحدت اسلامي و انسجام ملي در برابر تجاوزگري و اشغال عليه مظلوم‌ترين مردم جهان است و فلسطين امروز بيش از هر زمان ديگر نيازمند عزم مسلمانان براي رهايي از آوارگي و رنج است.

در بيانيه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان ضمن دعوت از مردم اين استان در راهپيمايي روز قدس، اضافه شده است: همراه با امت مسلمان با رهبر فرزانه انقلاب پيمان مي‌بنديم تا رهايي قدس شريف از چنگال غاصبان و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار «لا‌اله‌الا‌الله» بر بلنداي قبله نخست مسلمانان جهان همواره حامي مقاومت اسلامي بوده و تا نابودي غده سرطاني رژيم غاصب صهيونيسمي از پاي نخواهيم نشست.

اداره‌هاي کل کتابخانه‌هاي عمومي گيلان، جهاد کشاورزي، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم‌پزشکي، بسيج رسانه، بسيج دانش‌آموزي، شورا و شهرداري‌، برق منطقه‌اي، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان، اداره کل بهزيستي گيلان و ديگر اداره‌ها و نهادهاي اين استان با صدور بيانيه‌اي جداگانه مردم را به حضوري باشکوه در راهپيمايي روز قدس دعوت کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن