تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: روز قدس روز تحکیم همدلی و همزبانی هااست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار یزد: روز قدس روز تحکیم همدلی و همزبانی هااست یزد - ایرنا - استاندار یزد در پیامی روز قدس را روز تحکیم همدلی ها و همزبانی ها و روز تجدید پیمان ها و عهدها در پیروی از پیامبر و ائمه (ع) عنوان کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته ، در این پیام آمده است: یوم الله روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در ردیف مهمترین روزهای جهان اسلام در خاطره تاریخ ثبت گشته است.
این پیام می افزاید : روزی که یاد و نامش دشمن را به اضطراب و شکوه حماسی مردم خداجو و ظلم ستیزش کاخهای استبداد و بیداد را به حقارت می کشد، روزی که تبلور رسای سیراب شدگان عاشورا و تجسم خشم مقدس و نفرت عمیق مسلمین عالم بر علیه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم جهانی است.
سید محمد میرمحمدی در این پیام آروده است : روز قدس روز دفاع از مظلومانی است که خنجر کفر و نفاق قلب آنان را شکافته و شلاق های بیداد و ستم جان و تنشان را نشانه رفته است ، روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی را موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.
در پیام استاندار یزد می خوانیم روز قدس روز نمایش وحدت و اقتدار مسلمین است و روز تحکیم همدلی ها و همزبانی ها و روز تجدید پیمان ها و عهدها در پیروی از پیامبر و ائمه هدا و روز ناکامی ترفندها و توطئه های استکبار است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم عزیز دارالعباده از همه اقشار مختلف دعوت می کنم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همنوا شوند و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر رقم زنند ، باشد که این حضورهای حماسی زمینه هایی برای حکومت صالحان و ظهور منجی عالم بشریت باشد.
راهپیمایی روز قدس روز جمعه 19 تیرماه همزمان باسراسر کشور در یزد برگزار می شود. ک/1
1968/8068



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن