تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم غاصب اسرائیل محور ناامنی ها در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: رژیم غاصب اسرائیل محور ناامنی ها در جهان است مشهد - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : رژیم غاصب صهیونیستی محور ناامنی ها در جهان است و امروز بخش عمده ای از این معضلات به اسرائیل بر می گردد.


دکتر عباس شیخ الاسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امروز تمامی آتش افروزی ها در منطقه خاورمیانه و مسائلی چون داعش ، بوکوحرام ها و مانند آن به نوعی مرتبط با این رژیم جنایتکار است تا جایی که طی روزهای اخیر به رسانه های خود اعلام کردند علیه داعش مطلب ننویسند.
وی اظهار کرد : در موضوع هسته ای جمهوری اسلامی ایران هم امروز رژیم غاصب صهیونیستی است که کارشکنی می کنند.
وی با بیان اینکه شروع و تولد این رژیم سفاک با غصب سرزمین های فلسطین و جنایت علیه این ملت شروع شد، عنوان کرد : این رژیم سیری ناپذیر است و اگر بتواند تمام دنیا را غصب می کند و نمود آن جنایت هایی است که امروز در فلسطین ، لبنان ، سوریه و غیره انجام می دهد.
وی افزود : در مقابل این خلق و خوی غاصبانه و وحشیانه که به طور مستقیم در فلسطین، لبنان و غیر مستقیم توسط گروه های تندرو و افراطی در سوریه و عراق و مانند آن بروز یافته، برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس نمادی از وحدت، انسجام و قدرت جهان اسلام می باشد.
وی ادامه داد : راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس اعلام علنی و یکپارچه مخالفت جهان اسلام با این پدیده شوم است در عین آنکه وحدت و اتحاد و همدلی جهان اسلام و نیز در درون کشور دولت و ملت و حاکمیت اسلامی ما را به تصویر می کشد.
وی ادامه داد : امروز دشمنان برای آسیا و جهان اسلام خواب های مشوشی دیده اند مبنی بر اینکه جهان اسلام را پاره پاره کرده در زیر سایه این اختلافات و دشمنی ها بدون هیچ هزینه ای به اهداف خود برسند.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس پاسخی به این توطئه ها است ، افزود : برگزاری گسترده و پرشور این مراسم در تمامی کشورهای اسلامی، نشان دهنده آن است که ملت اسلامی در باطن به صورت ماهوی و ریشه ای وحدت و یکپارچگی دارد که این خود هم بر سیاست های کشورهای اسلامی و هم سیاست های علیه این کشورها بسیار اثرگذار است.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس ، نمایش اقتدار و قدرت جهان اسلام و نیز ایران اسلامی است ، افزود : امروز اگر جهان اسلام وحدت نداشته باشد و کشورهای مسلمان و منقه درگیر شده و به جان هم بیافتند عملا اجازه داده ایم گروه های تندرو نفوذ کرده و بروز و ظهور یافته که این خود منجر به شکست می شود.
وی اظهار داشت : در داخل کشور هم ما بیش از هر زمان نیازمند نمایشی قدرتمند از همراهی دولت و ملت و حاکمیت و به تبع آن اقتدار و قدرت نظام داریم که حضور همه جانبه و گسترده همه اقشار جامعه آن را رقم می زند.
وی گفت : امروز رژیم اسرائیل در موضوع هسته ای با کارشکنی ها و توطئه ها نسبت به این مذاکرات اعتراض خود را نشان می دهد و نمی خواهد اجازه دهد ایران اسلامی وارد معادلات جهانی شده و نقش موثر خود را ایفا نماید.
دکتر شیخ الاسلامی افزود :در این شرایط ضرورت دارد این راهپیمایی که نمادی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی هم می باشد هر چه باشکوهتر برگزار شود ضمن آنکه قوت قلبی برای ملت مظلوم فلسطین است که امروز از حقوق انسانی در سرزمین خود برخوردار نیستند و صهیونیست ها ضمن غصب خاک و موطن آنان فجایع و جنایت های بسیار در حق آن روا داشته اند.
وی با اشاره به اینکه فلسفه نامگذاری این روز از سوی امام (ره) حمایت از این ملت مظلوم بود ، اظهار کرد : حمایت از مظلوم وظیفه همه انسان ها است و ارتباطی به دین ندارد و ما باید از آنان حمایت کنیم و به طور طبیعی تلاش در راستای احقاق حقوق این مردم منوط به حمایت و پشتیبانی از آنان می باشد.
1906/1211



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن