تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رامیان: قدس محور یکپارچگی جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار رامیان: قدس محور یکپارچگی جهان اسلام است رامیان - گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار شهرستان رامیان گفت: قدس محور یکپارچگی جهان اسلام بوده و قلب تپنده همه مسلمین است.


به گزارش ایرنا، جواد صادقلو روز شنبه درجلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان افزود: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند رهبرکبیر انقلاب اسلامی بوده و لذا باید راهپیمایی این روز باشکوه تراز قبل برگزار شود.
فرماندار رامیان با اشاره به اهمیت ویژه روز قدس در جهان اسلام گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا موضوع فلسطین، بیت المقدس و آوارگان فلسطینی به فراموشی سپرده شود.
صادقلو ادامه داد: امام خمینی (ره) با حرکتی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی نمود تا مسئله فلسطین برای همیشه زنده بماند و نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.
وی رژیم غاصب صهیونیست را دشمن مشترک همه مسلمانان معرفی و خاطر نشان کرد: گروه های القاعده، داعش و سایر گروه های تکفیری در اتاق فکر رژیم صهیونیستی شکل گرفته تا بدینوسیله ذهن مسمانان از دشمن مشترک خود یعنی اسرائیل منحرف شود.
فرماندار رامیان با بیان اینکه ، وهابیت و صهیونیسم از گروه های تکفیری حمایت می نمایند، افزود: فعالیت این گروهها در جهت تامین منافع رژیم صهیونیسم می باشد و همه این عوامل نشان دهنده اهمیت و حساسیت روز قدس است.
حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی دبیر ستاد برگزاری روز جهانی قدس هم روز قدس را خدمت بزرگ امام خمینی (ره) به مسلمانان جهان دانسته و گفت: مسلمانان با حضور پر شورخود در راهپیمایی روز قدس بسیاری از نقشه های دشمنان را برملا می کنند.
وی در مورد مسیرهای راهپیمایی شهرهای شهرستان رامیان هم گفت: این راهپیمایی در شهر رامیان ساعت 11.5 از مسجد جعفری آغاز و در مصلی نماز جمعه پایان می یابد.
حجت الاسلام فتحی افزود: درشهر دلند هم راهپیمایی ساعت 11 از میدان بسیج آغاز وبه مصلی منتهی خواهد شد و در شهر خان به بین هم راهپیمایی ساعت 11 از کلانتری این شهر آغاز خواهد شد.
وی گفت: در شهر تاتارعلیا هم راهپیمایی ساعت 11 از میدان مرکزی شهر آغاز خواهد شد.
/6167/ 1602/



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن