تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817231258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون قوه قضاییه : محصولات قرآنی متناسب با درک همه اقشار تولید شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون قوه قضاییه : محصولات قرآنی متناسب با درک همه اقشار تولید شود تهران - ایرنا - معاون فرهنگی قوه قضاییه در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن بر ضرورت تولید محصولاتی برای متناسب با ذهن ، ضمین و درک همه اقشار تاکید کرد.


به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا ، حجت الاسلام هادی صادقی گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی برای عرضه و آشنایی بیشتر با مفاهیم این کتاب آسمانی است .
وی گفت : در نمایشگاه قرآن کریم هم فضایی برای تولید کنندگان آثار قرآنی فراهم شده و در عین حال فرصتی برای انس و ارتباط با کلام وحی برای بازدیدکنندگان ایجاد شده است . حضور بخش هایی مانند حوزه توانسته این موضوع را تقویت کند.
بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از چهارم تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرده ، تا 23 همین ماه و همزمان با 27 ماه مبارک رمضان دایراست .
معاون قوه قضاییه حضور گسترده مردم برای بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را بیانگر تشنگی آنها برای مفاهیم قرآنی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد تا معارف عالی قرآنی با زبان و فهم همه مردم در دسترس قرار گیرد.
وی سپس افزود: همانطور که قرآن از ملکوت اعلی و از حضرت حق نازل و مکرر در مکرر نازل شده است تا به ما رسیده ما نیز باید مفاهیم بلند آن را به حد کودکان مان نیز برسانیم.
حجت الاسلام صادقی در بازدید از غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان نیز اظهار کرد باید بتوانیم محصولات قرآنی را متناسب با ذهن ، ضمیر و درک همه اقشار تولید کنیم. این مهم بر عهده حوزه علمیه و روحانیون محترم است که باید در این مورد کار کنند. فعالیت آنها باید معطوف به بیرون و عموم مردم باشد، حوزه علمیه باید تولیدات زیادی برای عموم مردم داشته باشند.
وی تجمیع مجموعه ها در کنار یکدیگر را یکی از ویژگی های مثبت جا نمایی غرفه ها در نمایشگاه قرآن کریم در سال جاری برشمرد .
به گفته وی ، امسال سالن های بهتری به نمایشگاه قرآن اختصاص داده شده ، نظم بهتری در چیدمان غرفه ها مشاهده می شود ، در نتیجه مردم آرامش و رفاه بیشتری در جریان بازدید دارند و دسترسی بهتری به مجموعه ها دارند و این جای قدردانی دارد.
معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه بازدید در غرفه شبکه جهانی ولایت به ظهور و بروز شبکه های متفاوت دینی در ماهواره ها به زبان های مختلف اشاره کرد و گفت: برخی افراد رسانه های جدید را به تریبون خود تبدیل کرده اند و این یک سبک استفاده از رسانه است که به جای مخاطب چند ده نفری مخاطبین چند صد هزار نفری داشته باشند و کار بدی هم نیست.
صادقی به شیوع سبک های گفت و گو محور در این شبکه ها اشاره کرد و افزود: اغلب این گفت و گو ها به نزاع می انجامد و به جای تقریب آفرینی، دوری و نفرت می آفریند و تعداد کمی از آنها به افزایش آگاهی می انجامد، بنابراین بهتر است از این روش پرهیز شود ؛ قالب هایی مانند مناظره در این زمینه ها پاسخگو نیست.
معاون قوه قضاییه با بیان اینکه روشنگری ها و تبیین های فکری پاسخگو است، تصریح کرد: در انتخاب موضوع بیشتر باید دقت کرد و از موضوعات تفرقه انگیز اجتناب شود. برخی موضوعات تنها جنبه تاریخی دارد و باز کردن آنها و به بحث گذاشتن آنها به غیر نفرت و تفرقه تاثیری ندارد.
فراهنگ **9129**1601**



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن