تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819807302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس نماد وحدت مسلمانان در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی : روز قدس نماد وحدت مسلمانان در جهان است خبرگزاری پانا:دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد این هستیم که روز قدس تبدیل به نماد وحدت در میان مسلمانان جهان شده است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۸ تير ساعت 11:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،قزوین،حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی درباره روز جهانی قدس و اهمیت آن در سطوح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با اشاره به اینکه راهپیمائی روز قدس را می‌توان از ابعاد مختلف بررسی کرد، اظهار داشت: یکی از ابعاد راهپیمائی روز قدس بعد انسانی است، چراکه انسان‌ها همواره در مقابل ظلم قرارگرفته‌ و از مظلومان حمایت کرده‌اند. وی افزود: امروز مردم فلسطین در مظلومیت قرار گرفته‌اند و تمامی مردم دنیا به ویژه مردم مسلمان جهان وظیفه دارند که از آنها حمایت کرده و فریاد استکبارستیزی سر دهند. نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد دیگر راهپیمائی روز قدس مبانی دینی و اعتقادی است، با استناد به روایات حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) در زمینه کمک به مظلوم و قیام در مقابل ظالم، عنوان کرد: امروز که رژیم صهیونیستی به مسلمانان در منطقه فلسطین تجاوز کرده و تمامی خصوصیات یک ظالم را دارد ما نمی‌توانیم سکوت کنیم و وظیفه دینی ملت مسلمانان جهان است که فریاد استکبارستیزی سر دهند. دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ابعاد راهپیمائی روز قدس به وجود آمدن وحدت در بین مسلمانان است و امروز شاهد این هستیم که روز قدس تبدیل به نماد وحدت در میان مسلمانان جهان شده است. وی بیان کرد: امروز سعودی‌ها و داعشی‌ها به دنبال این هستند که روز قدس در جامعه اسلامی شکل نگیرد ولی خوشبختانه امروز روز قدس محور وحدت شیعه و سنی در مقابل رژیم صهیونیستی شده است. حسینی با اشاره به بعد چهارم حضور مردم در راهپیمائی روز قدس گفت: حضور مردم ایران در راهپیمائی روز قدس تاثیر مستقیمی بر روند مذاکرات هسته‌ای دارد و حضور مردم در راهپیمائی سبب کم‌کردن خواسته‌های طرف‌های غربی و تقویت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور می‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن