تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814584415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساکنان خیابان های فرهنگیان فاز یک، سنجابی و ناسیونال کم آبی را تا پایان ماه رمضان تحمل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساکنان خیابان های فرهنگیان فاز یک، سنجابی و ناسیونال کم آبی را تا پایان ماه رمضان تحمل کنند کرمانشاه - ایرنا - مدتیست ساکنان خیابان های فرهنگیان فاز یک، سنجابی، ناسیونال و خیابان آموزش و پرورش شهر کرمانشاه با مشکل قطعی آب آن هم از حدود نیمه های روز تا پاسی از شب مواجه هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، خانمی که ساکن خیابان فرهنمد شمالی در محله فرهنگیان فاز یک است، این وضع را غیرقابل تحمل و آزاردهنده عنوان کرد.
"مریم. ق" در این خصوص اظهار کرد: در آغاز شروع موج کم آبی در این محله ابتدا واحدهایی که در طبقات دوم به بالاتر بودند دچار کم آبی از میانه های روز می شدند و ما که ساکن طبقه دوم هستیم، دچار قطعی آب در طول روز نمی شدیم اما به تازگی تا نیمه های شب آب نداریم.
یکی دیگر از اهالی این محله گفت: در طبقه سوم یک آپارتمان مستاجر هستم و متاسفانه از ساعت 11 هر روز آب قطع می شود و در تماس با شرکت آب هم به نتیجه ای نرسیدیم.
خانم محمودیان اظهار کرد: با اینکه بیشتر همسایه های ما دارای تانکر در پشت بام هستند اما واحد ما چنین امکانی را ندارد و همین موضوع معضلی شده تا در ساعات روز همراه با بچه هایم برای فرار از بی آبی به خانه پدرم در بلوار تاق بستان بروم.
... و بالاخره "احمدرضا" هم که در محله سنجابی و در طبقه پنجم یکی از آپارتمان ها ساکن است اظهار کرد: برای اینکه در طول روز امورمان بگذرد، ناگزیرم هر شب از ساعت چهار و نیم بامداد بیدار شوم و تانکر پشت بام را آبگیری کنم زیرا از ساعت 10 صبح دیگر آب نداریم.

** تا آخر رمضان تحمل کنید

آنگونه که مدیر آبفای شهر کرمانشاه می گوید، مناطق یاد شده به دلیل ارتفاعی که دارند، دچار چنین مشکلی شده اند و البته دلایل دیگری هم بیان می کند.
رامین فلاحی به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل اینکه مردم برای سحر در ماه رمضان دچار بی آبی نباشند، ساعات آبگیری مخازن را تغییر داده ایم و کمی یا قطعی آب روزانه هم به همین دلیل است.
وی افزود: قبل از ماه رمضان و برای آبگیری مخازن، معمولا از ساعت 22 و 30 دقیقه تا پنج بامداد آبرسانی را محدود می کردیم اما با شروع ماه رمضان و برای اینکه مردم در هنگام سحر دچار بی آبی نشوند، ساعات بارگیری مخازن را از مدت زمان یاد شده به ساعات 12 ظهر تا 15 و بیشتر تغییر دادیم و چاره ای هم جز این نداریم.
البته برخلاف گفته این مسوول، مردم و ساکنان مناطق یاد شده از قطعی آب از ساعت 10 صبح به بعد تا حتی نیمه های شب سخن می گویند از جمله این مشکل در مجتمع مسکونی آزادی در فرهنگیان فاز یک، باعث نارضایتی ساکنان این مجتمع 330بلوکی شده است.
با این حال مدیر آبفای شهری کرمانشاه محله های فرهنگیان فاز یک، ناسیونال و سنجابی را از مناطق مرتفع و در انتهای خط آبگیری مخزن چمن عنوان کرد و یکی از دلایل افت فشار و کاهش ساعات آبدهی در مناطق یاد شده را همین عامل می داند.
فلاحی گفت: ارتفاع این مناطق تا شهرک پردیس در جنوب شهر کرمانشاه نسبت به سایر نقاط شهر کرمانشاه دست کم 300 متر اختلاف سطح دارند.
وی همچنین کاهش ذخایر آبی و دبی آب در مخازن را از عوامل دیگر افت یا حتی قطعی آب در شهر کرمانشاه برشمرد و بعنوان مثال به وضع کنونی چشمه سراب که از مخازن اصلی تامین آب شرب مناطق جنوبی شهر کرمانشاه است اشاره کرد و گفت: در حالیکه سال گذشته در همین روزها خروجی آب این مخزن 250 لیتر در ثانیه بود اما اکنون فشار آب این مخزن به 30 لیتر در ثانیه رسیده است.
وی در پایان از مردم مناطق یاد شده خواست تا پایان ماه رمضان صبور باشند و پس از اتمام این ماه شرایط به حالت قبلی بازخواهد گشت و در ساعات روز دچار قطعی آب نخواهند شد.
یحیی معماری - ایرنا کرمانشاه
6539/8066



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن