تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد سازی قدس، نماد آرمان خواهی الهی مسلمانان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: آزاد سازی قدس، نماد آرمان خواهی الهی مسلمانان جهان است همدان- ایرنا- نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزاد سازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، نماد آرمان خواهی مبتنی بر تعلیمات الهی و قرآنی مسلمانان جهان است.


محمد مهدی مفتح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حساسیت مسلمانان و جهان اسلام بر روی آزاد سازی قدس و فلسطین یک مساله صرفاً تعصبی، قوم گرایی و از روی لجاجت ورزی نیست بلکه یک اصل آشکار قرآنی و حکم خداوند متعال است.
وی اذعان کرد: در حقیقت فراگیری حکومت الهی اسلام و گسترش عدالت الهی به در اختیار داشتن همه ظرفیت های جهان اسلام نیاز دارد و مسلمانان نمی توانند قبله اول خود را در اسارت یک رژیم جعلی و خود ساخته ببینند.
مفتج تصریح کرد: سکوت در مقابل اشغال قدس شریف به دست یک رژیم جعلی، نژاد پرست و خونخوار در واقع پذیرش ظلم و ستم و حکفرمایی طاغوت بر اسلام است که خداوند متعال هرگز اجازه تحقق چنین امری از سوی مسلمانان را نداده است.
وی تاکید بر مساله آزادی فلسظین و قدس را نماد حرکت جهان اسلام، مسلمانان و آزادی خواهان جهان به سوی شکل گیری تمدن سازی فراگیر اسلامی و الهی در سراسر جهان عنوان و خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان از حمایت از مردم مظلوم فلسطین دست بکشند به این معنا است که از همه اعتقادات و مبانی بنیادی و ارزشی اسلام دست برداشته اند.
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت اظهار کرد: در نقشه راه ترسیم شده در آینده حکومت جهانی اسلام، وجود یک غده سرطانی و رژیم کودک کش به نام اسراییل هرگز جایگاهی ندارد.
وی گفت: این در حالی است که هر انسان غیر مسلمان برخوردار از وجدان انسانی نیز نمی تواند در قبال جنایات و کشتار خونین و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی بی موضع و بی طرف باشد.
مفتح رژیم اشغالگر قدس را نماد عینی زیاده خواهی، فتنه جویی و سلطه طلبی نظام سلطه جهانی در خاورمیانه و منطقه دانست و متذکر شد: ابر قدرت های ظاهری جهان با ابزار مالی، رسانه ای، سیاسی و ضد فرهنگی به طور تمام قد از رژیم اشغالگر قدس حمایت می کنند اما باید این حقیقت را بپذیرند که هیمنه ساختگی و پوشالی بالاخره بر هم ریخته و در معرض سقوط قرار می گیرد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال با ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز قدس نام گرفت تا تجلی حمایت همه مسلمانان جهان از آزاد سازی قدس و مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس باشد.
تویسرکان با حدود 103 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
7524/1181



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن