تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله فاضل لنکرانی: امروز رژیم صهیونیستی در محدوده خود زمین گیر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله فاضل لنکرانی: امروز رژیم صهیونیستی در محدوده خود زمین گیر شده است قم- ایرنا- عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی نبود امروز صهیونیست ها نقشه خود را از نیل تا فرات عملی کرده بود ولی به برکت ایران اسلامی و حرکت دیگر مسلمانان در منطقه بویژه حضور قوی حزب الله در لبنان امروز این رژیم اشغالگر در محدوده خود زمین گیر شده است.


آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: اهمیت مضاعف روز قدس امسال از آن جهت است که دنیا به این نکته توجه پیدا کرده که این رژیم جعلی با به وجود آوردن داعش دنبال از بین بردن همه انسان ها اعم از مسلمان و غیرمسلمان است و با این حرکت ماهیت و هویت خود را روشن کرده است.
وی یادآورشد: باید در روز قدس امسال به همگان اعلام کنیم داعش از اسلام نیست و داعش یک حقیقت اسرائیلی دارد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: روز جهانی قدس از یادگارهای بزرگ امام امت است، چرا که مبارزه با این رژیم جعلی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین یکی از مسائل اصولی، اساسی و از اهداف بسیار بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله فاضل لنکرانی اظهار کرد: آرزو می کنیم با بیداری بیشتر و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، هر چه زودتر زوال صهیونیست ها را مشاهده کنیم .
وی ادامه داد: امید است مردم ما همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند در این راهپیمایی با کیفیت بیشتر شرکت کنند و بدانند این حضور اجر بزرگی برای آنها دارد.
7401/ 6133/1772



17/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن