تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزاقستان و هند توافقنامه همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قزاقستان و هند توافقنامه همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند خبرگزاری پانا : منابع خبری از امضای یک توافقنامه بین قزاقستان و هند در رابطه با همکاری‌های تجاری و اقتصادی خبر دادند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير ساعت 12:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا عصر روز گذشته نخست وزیر هند در سفر دوره‌ای خود وارد «آستانه» پایتخت قزاقستان شد که مورد استقبال همتای قزاقی خود قرار گرفت. در این دیدار طرفین در مورد مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به خصوص در زمینه مبارزه با تروریست بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار همچنین «کریم ماسیموف» نخست وزیر قزاقستان و «نارندرا مودی» نخست وزیر هند ضمن برگزاری یک انجمن تجاری توافقنامه در مورد همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری بین 2 کشور را به امضا رساندند. این توافقنامه که بین شرکتهای «کزنیکس انویست» و آژانس سرمایه گذاری «انویست هند» به امضا رسید، شامل 26 پروژه مهم در زمینه‌های انرژی، ماشین سازی، متالورژی، فن آوری اطلاعات، صنایع شیمیایی و داروسازی می‌باشد. تولید مدل فتوالکتریک در قزاقستان برای ساخت نیروگاه خورشیدی در هند و ساخت توربین‌های گاز نیروگاهها و کارخانه فولاد در قلمرو قزاقستان از جمله پروژه های مهم همکاری‌های بین آستانه و دهلی نو محسوب می شود که در جریان برگزاری این انجمن بررسی شد. با توجه به نتایج این انجمن تجاری 13 تفاهم‌نامه، از جمله بین شرکت «کزنیکس سرمایه» قزاقستان و فدراسیون اتاق‌های بازرگانی هند به امضا رسید. در فاصله سالهای 2005 تا 2014 سرمایه‌گذاری مستقیم هند در قزاقستان 205 میلیون دلار و سرمایه گذاری مستقیم قزاقستان در هند 65 میلیون دلار را تشکیل داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن