تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم تسلیحاتی مشکل بزرگ در مذاکرات است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحریم تسلیحاتی مشکل بزرگ در مذاکرات است
وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه تاکید کرد که لغو تحریم تسلیحاتی ایران یک مشکل بزرگ در مذاکرات بین تهران و قدرت‌های جهانی در مسیر دستیابی به توافق هسته‌ای است.
کد خبر: ۵۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ - 07 July 2015




وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه تاکید کرد که لغو تحریم تسلیحاتی ایران یک مشکل بزرگ در مذاکرات بین تهران و قدرت‌های جهانی در مسیر دستیابی به توافق هسته‌ای است.

به گزارش تسنیم، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با اینترفکس تصریح کرد: من می توانم به شما اطمینان دهم که یک مشکل بزرگ باقی مانده و آن هم مربوط به تحریم هاست: این مشکل تحریم تسلیحاتی است.

این دیدگاه توسط سخنگوی هیات ایرانی نیز در جریان مذاکرات وین بین تهران و 1+5 بیان شده است. سخنگوی هیات جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرده است که تحریم تسلیحاتی یکی از مسائل بزرگ حل نشده است.

تهران خواستار لغو تحریم تسلیحاتی به عنوان بخشی از توافق هسته ای با قدرت های جهانی است. ولی فکت شیت منتشر شده پس از توافق آوریل نشان می دهد که این محدودیت ها همچنان به قوت خود باقی است.

فکت شیت منتشر شده حاکی است که گرچه همه قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران لغو می شود ولی این قطعنامه ها با یک قطعنامه جدید جایگزین خواهد شد که محدودیت های مهم بر برنامه های موشک بالستیک و تسلیحات متعارف علیه ایران ادامه خواهد یافت. با گذشت ضرب الاجل سه شنبه 7 جولای، دو طرف توافق کرده اند تا مذاکرات را تا روز جمعه ادامه دهند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن