تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر قزوین: دسترسی آسان معلولان در صدور مجوزهای شهرداری قزوین لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شورای شهر قزوین:
دسترسی آسان معلولان در صدور مجوزهای شهرداری قزوین لحاظ شود
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دسترسی آسان معلولان در صدور مجوزهای شهرداری قزوین لحاظ شود.

خبرگزاری فارس: دسترسی آسان معلولان در صدور مجوزهای شهرداری قزوین لحاظ شود



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم نخستین احمدی ظهر امروز در نشست اعضای هیئت‌مدیره کانون معلولان توانا با کمیسیون تخصصی شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردم این شورا برگزار شد، اظهار کرد: ما در همه جا باید به فکر ساماندهی و مناسب‌سازی فضاهای شهری باشیم و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شورای اسلامی شهر باید به این رویه نظارت جدی داشته باشند.
نخستین تصریح کرد: کمک به سرویس‌های حمل‌ونقل معلولان بحث خوبی است و از معاونت معماری و شهرسازی تقاضا داریم تا در نقشه‌ها و صدور مجوزها دقت بیشتری داشته باشند تا دسترسی آسان برای معلولان فراهم شود.
محمداسماعیل حافظی مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین نیز در این جلسه از ورود کانون توانا در عرصه‌های بین‌المللی ابراز خوشحالی کرد و گفت: در موفقیت کانون توانا نقش مؤثر ریاست هیئت‌مدیره آن را نمی‌توان نادیده گرفت و به طور قطع کانون ظرفیت‌های خوبی برای رسیدن به موفقیت دارد.
وی افزود: اقدام ریاست هیئت‌مدیره در کانون مصداق این جمله است که یک فرد اقدامی را شروع می‌کند و یک جمع آن را به یک حرکت تبدیل می‌کند.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین با اعلام اینکه در حوزه کارآفرینی تمرکز روی موفقیت، انسان را از واقعیت دور می‌کند گفت: پیشنهاد می‌کنیم روی برخی از مواردی که منجر به موفقیت نشده‌اند نیز کار شود.
حافظی ادامه داد: تمرکز روی موفق نشدن موجب ظهور راهکارها شده و نشان می‌دهد که بستر تا کجا آماده است و موانع اصلی کار کدام موارد هستند.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تصریح کرد: ما در زمینه ضوابط چیزی کم نداریم اما هم در بحث طراحی و نقشه‌کشی و هم در بحث فنی و اجرا ضعف داریم و گاهی دیده شده که پیمانکاران موزاییک‌های شیاردار مخصوص مسیریابی نابینایان را برعکس کار گذاشته‌اند.
حافظی اعلام کرد: ما دو سال پیش محل‌های مناسب‌سازی نشده شهر را شناسایی کردیم و نقشه‌های اصلاحی هر نقطه را نیز کنار آن قرار دادیم و اگر نماینده‌ای از کانون توانا به کمک ما بیاید این طرح را اجرا می‌کنیم.
انتهای پیام/77011/ذ30

94/04/16 - 16:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن