تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل پایانه های یزد خواستار توجه شرکت های مسافری به قوانین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل پایانه های یزد خواستار توجه شرکت های مسافری به قوانین شد یزد - ایرنا - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد با بیان اینکه رفاه مردم در این بخش باید در صدر اولویت خدمات رسانی باشد خواستار توجه شرکت های مسافری به قوانین حمل و نقل شد.


به گزارش ایرنا محمدرضا بشیری روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسافربری های شهرستان اردکان با اشاره به اینکه شرکت های مسافربری استان باید در مسیر قانون سازمان حمل و نقل و راهنمایی و رانندگی گام بردارند افزود: این شرکت ها باید به قوانین توجه ویژه ای داشته باشند تا خدای ناکرده حادثه تلخی رخ ندهد.
این مسوول یادآور شد: تهیه بلیط نیز برای مسافر بسیار حایز اهمیت است زیرا بلیط قراردادی است بین مسافر و شرکت مسافربری که متاسفانه مسافران ، شرکت ها و رانندگان به آن توجه نمی کنند .
بشیری گفت: در هر حال برای مسافر چه در مبداء و چه در بین راه باید بلیط صادر شود و نام مسافر در صورت وضعیت درج شود و نیز پلیس راه موظف است کنترل را در بین راه انجام دهد و اگر تخلفی صورت گیرد تخلفات راننده و شرکت مسافربری به اداره کل حمل و نقل استان منتقل و رسیدگی شود .
وی ادامه داد: باید قرارداد چهارجانبه همکاری بین شرکت مسافربری، مالک، راننده و انجمن صنفی شرکت ها منعقد و در سیستم سامانه ثبت شده باشد تا اگر اتفاقاتی پیش بیاید مسئولیت ها مشخص شود و معلوم گردد صورت وضعیت ازکدام شرکت صادر شده و لذا هر شرکتی لازم است که بلیط برای مسافران و اتوبوس خودشان که بغل نویسی دارد صادر کند .
فرماندار اردکان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نباید رفاه مردم فدای اختلافات مسافربری ها شود افزود: این بهانه پذیرفتنی نیست که شرکت های مسافربری با مشکلات سلیقه ای بین خود نسبت به خدمات دهی به مردم کوتاهی کرده و اسباب ناراحتی شهروندان و مسافران را ایجاد کنند.
حسین اسماعیلی تصریح کرد: ما در شهرستان اردکان در صورت حمایت و تأمین بخشی از اعتبارات توسط سازمان حمل و نقل استان، ناوگان مسافربری شهرستان را تقویت خواهیم کرد.
وی با تأکید بر موضوع وفاق و همدلی در بین آحاد مردم از شرکت های مسافربری اردکان نیز خواست تا در زمینه خدمت رسانی به مسافران با همکاری و همدلی بیشتر عمل کنند.
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: در این انجمن مسافربری های استان جلسه ای را در راستای ایجاد همدلی بین دو شرکت مسافربری اردکان داشته باشد و خروجی جلسه را تا عید فطر به این فرمانداری اعلام نماید.
در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان شرکت های مسافربری به بیان مشکلات خود در این رابطه پرداختند.
6.7 درصد از طول خطوط راه آهن، 5 درصد از طول بزرگراه ها، 2.9 درصد از طول راه های اصلی، 1.9 درصد از طول راه های فرعی و 2.1 درصد از طول راه های روستایی آسفالته کشور در استان یزد قرار دارد.
طول راههای اصلی این استان 646کیلومتر ، طول بزرگراه 645 کیلومتر ، طول خطوط راه آهن 867کیلومتر بوده و در تناژ بارگیری راه آهن با 20 میلیون تن در سال و 42درصد سهم کشور در رتبه نخست قرار دارد.ک/3
7544/ 6197









16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن