تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان طبس کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی طبس: ۴۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان طبس کشف شد خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير ساعت 12:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل ازروابط عمومی پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، محسن جلالیان اظهار داشت: سحرگاه امروز مأموران ایست و بازرسی دیهوک هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید که از زرند عازم شهرهای شرقی کشور بود مشکوک و خودرو رابه لاین بازرس هدایت کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 28کیلو و 400گرم تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در عملیاتی دیگر مأموران ایست و بازرسی "علی آباد" شهرستان بیرجند در بازرسی از یک دستگاه تویوتا هایلوکس آبی رنگ که از سیستان و بلوچستان عازم خراسان جنوبی بود مقدار 19 کیلو و 600گرم تریاک کشف و 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
 
وی تصریح کرد: در این عملیات‌ها 2 دستگاه خودرو توقیف و 4 سوداگر مرگ دستگیرکه با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
 
توقیف 78 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال در خراسان جنوبی
 
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی نیز از توقیف 78 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال در استان خبر داد و  گفت: از ابتدای امسال 78 دستگاه خودرو توقیف و مالکان نسبت به پرداخت خلافی خود اقدام کرده‌اند و برای 51 خودروی دیگر در استان با خلافی بالای 10 میلیون ریال که در مجموع دارای یک هزار و 888 فقره تخلف رانندگی هستند نیز حکم توقیف صادر شده است.
 
محمدولی پیشکار افزود: توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال در دستور کار همه روزه ماموران این پلیس قرار دارد و از خودروهای دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی استعلام که در صورت داشتن خلافی بیش از 10 میلیون ریال، نسبت به توقیف آنها اقدام می شود.
 
وی به رانندگان توصیه کرد: با مراجعه به سایت پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir و یا استعلام از سامانه پیامکی 1101202020 از میزان خلافی خودروی خود آگاه و در صورت داشتن خلافی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن