تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف يک تن و 420 کيلوگرم ترياک در سيستان وبلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۴۷ب.ظ)
کشف يک تن و 420 کيلوگرم ترياک در سيستان وبلوچستان موج-جانشين فرمانده انتظامي سيستان وبلوچستان گفت: يک تن و 420 کيلوگرم ترياک در درگيري مسلحانه پليس با قاچاقچيان مسلح کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ ابراهيم قربانزاده افزود:در راستاي مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر اينکه تعدادي از قاچاقچيان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودرو تيزرو قصد جابجايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر در محورهاي فرعي شهرستان خاش را دارند بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس پس از جمع آوري اطلاعات لازم پنجشنبه شب گذشته خودرو تويوتا حامل مواد مخدر را که بوسيله چند دستگاه خودرو ديگر پشتيباني مي شد شناسايي کرده و هنگامي که قصد توقف آن را داشتند قاچاقچيان با مشاهده ماموران به سمت آنان تيراندازي و درگيري مسلحانه آغاز شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان ادامه داد: در اين درگيري که حدود يک ساعت به طول انجاميد سوداگران مرگ که توان مقابله با ماموران انتظامي را نداشته و عرصه را برخود تنگ ديدند با بر جاي گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاريکي شب و کوهستاني بودن منطقه متواري شدند.
وي تصريح کرد: در اين عمليات ماموران در بازرسي از خودرو تويوتا قاچاقچيان 900 کيلوگرم ترياک به همراه مقاديري سلاح و مهمات مربوطه را کشف و ضبط کردند.
وي تصريح کرد: ماموران انتظامي خاش در ادامه اين عمليات پس از اطلاع از دپوي مقاديري مواد مخدر در اطراف يکي از روستاهاي اين شهرستان بلافاصله تيم هاي عملياتي را به محل مورد نظر اعزام کردند و در پاکسازي منطقه 120 کيلوگرم ترياک را که به طرز ماهرانه اي در لابه لاي خار و خاشاک مخفي شده بود، کشف و ضبط کردند.
جانشين فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از يک عمليات موفق پليسي در ايرانشهر نيز خبر داد و افزود: در اين عمليات شبانه ماموران انتظامي ايرانشهر که از قصد انتقال موادمخدر بوسيله قاچاقچيان مطلع شده بودند پس از شناسايي يک دستگاه خودرو پژو 405 حامل موادمخد در محور ايرانشهر- خاش دستور ايست صادر کردند که قاچاقچيان بدون توجه به دستور پليس به سمت آنان تيراندازي کرده و درگيري آغاز شد.
قربانزاده افزود: در اين درگيري که مدتي به درازا کشيد قاچاقچيان با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن بر جاي گذاشتن خودرو حامل 400 کيلوگرم مواد مخدر و مقاديري سلاح و مهمات از محل متواري شدند.
وي اضافه کرد: تلاش پليس براي شناسايي و دستگيري آنان همچنان ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن