تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري نيروهاي مسلح با حفاظت از محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۷ق.ظ)
همکاري نيروهاي مسلح با حفاظت از محيط زيست موج - تفاهم نامه مشترک بين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح و سازمان حفاظت محيط زيست در سازمان حفاظت محيط زيست امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تفاهم نامه به امضاي سورنا ستاري، معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست و منوچهر منطقي، رئيس سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح، رسيد.
علي تيموري، مدير کل دفتر حفاظت و مديريت شکار و صيد سازمان حفاظت محيط زيست، در اين خصوص گفت: اين تفاهم نامه براي حفاظت از محيط زيست در قالب عمليات پروازي، انجام پايش منظم در مناطق تحت مديريت سازمان حفاظت محيط زيست تنظيم شده است.
وي مديريت پايش و حفاظت از حيات وحش با استفاده از خدمات هوايي، مديريت پايش و حفاظت از زيستگاه‌هاي طبيعي با استفاده از خدمات هوايي، مديريت و پايش و حفاظت از پهنه‌هاي دريايي کشور، شناسايي منابع و آلاينده‌هاي محيط زيست با استفاده از خدمات هوايي، انجام عمليات پژوهشي و تحقيقاتي با استفاده از خدمات هوايي، پايش و کنترل واحدهاي توليدي و صنعتي در ارزيابي اثرات توسعه اي با استفاده از خدمات هوايي و شناسايي پيگيري بحران زيست محيطي از جمله حريق، خشکسالي و آلودگي‌هاي وسيع با استفاده از خدمات هوايي از موضوعات اين تفاهم نامه برشمرد.
نماينده سازمان حفاظت محيط زيست در استفاده از خدمات هوايي براي حفاظت از محيط زيست با بيان اينکه امضاي اين تفاهم نامه سازمان حفاظت محيط زيست را به اهداف خود نزديک مي‌کند، اظهار کرد: صنعت هوايي مي‌تواند در پيشگيري متخلفان شکار و صيد، شناسايي مناطق دچار و حريق و تهيه عکس و فيلم محدوده دچار حريق شده است، تعيين دقيق مرزهاي جغرافيايي مناطق تحت مديريت، نظارت هوايي و پايش از مخاطرات پيش آمده از قبيل آتش سوزي نقش داشته باشد.
تيموري، جمع آوري اطلاعات پايه مورد لزوم از جمعيت حيات وحش، کاربري اراضي، منابع آب و پوشش گياهي به منظور برنامه ريزي براي حفاظت از زيستگاه‌هاي حيات وحش، بررسي اثرات فعاليت‌هاي معدني و مستند سازي از آن از ديگر مزاياي استفاده از خدمات هوايي درحفاظت از محيط زيست عنوان کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن