تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العبادی: بسیج مردمی شامل همه قومیت ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: العبادی: بسیج مردمی شامل همه قومیت ها است تهران - ایرنا - حیدر العبادی نخست وزیر عراق نسبت به خطر داعش هشدار داد و تاکید کرد: حشد الشعبی (بسیج مردمی) سازمانی امنیتی و متشکل از همه قومیت هاست.


پایگاه خبری نهرین نت روز سه شنبه گزارش داد، العبادی از وجود چالش واقعی در عراق و سوریه با حضور گروه های تروریستی داعش و انتقال آنها به کشورهای دیگر و بمب گذاری هایی که اخیرا در کشورهای عربستان، کویت، تونس و مصر به وقوع پیوست هشدار داد.
نخست وزیر عراق در دیدار با تعدادی از سفیران کشورهای عربی و اسلامی گفت ، تروریست های داعش ابتدا با قتل شیعیان جنایات خود را آغاز کردند ولی بعد از آن که به مناطق سنی نشین نیز دست یافتند اهل سنت را نیز به قتل رساندند، آنان برای دامن زدن به اختلافات در کویت و عربستان تلاش می کنند تا اوضاع را آشفته کنند.
وی تاکید کرد نیروهای عراقی با آنان مقابله کرده و به پیروزی هایی نیز دست یافته اند.
نخست وزیر عراق بر آزادسازی نزدیک موصل و رمادی تاکید کرد و گفت که وضعیت عراق تحت تاثیر اوضاع سوریه قرار گرفته است.
وی از همه کشورها خواست چالش های خطرناک تروریست های داعش را درک کرده و جلوی فعالیت ها و افکار منحرف آنان را بگیرند.
العبادی تاکید کرد نیروهای مردمی حشد الشعبی گروهی امنیتی و شامل همه قومیت ها و تحت فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح است و از میهن و مردم و مقدسات آنان دفاع می کند.
وی گفت که حشد الشعبی تحت قوانین گارد ملی فعالیت می کند.
تروریست های داعش سال گذشته با عبور از مرزهای سوریه وارد عراق شده و بخش هایی از خاک این کشور را تحت کنترل خود در آوردند. نیروهای ارتش عراق به همراه نیروهای حشد الشعبی و نیروهای قبایل مقابل تروریست های داعش ایستاده و بخش هایی از مناطق تحت سلطه آنان را از تروریست ها بازپس گرفتند.
خاورم**1408**1566



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن