تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت نهاد خانواده ازمهمترین اولویت های انجمن زنان فرهیخته زنجان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقویت نهاد خانواده ازمهمترین اولویت های انجمن زنان فرهیخته زنجان است زنجان - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن از مهمترین اولویت های انجمن زنان فرهیخته این استان است.


ماهرخ بلوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انجمن در راستای استفاده از دانش و توان علمی زنان نمونه وفرهیخته استان برای برنامه ریزی و تعیین جایگاه و شان زنان در صحنه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شکل گرفته است.
وی اظهار کرد: استیفای حقوق شرعی و قانونی بانوان درعرصه های مختلف، فراهم آوردن زمینه های تحقق و پیاده سازی الگوی توسعه اسلامی - ایرانی با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی و انسانی، تلاش در جهت دستیابی به عدالت اجتماعی با حفظ منزلت و جایگاه زنان استان و بهره مندی از دانش علمی و فنی زنان فرهیخته استان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف شکل گیری این انجمن است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: استفاده از فرصت های ملی - منطقه ای در راستای توان افزایی زنان و دختران استان، شناخت و تبیین مسایل به منظور برنامه ریزی برای بهبود جایگاه زنان، هم افزایی و جلب مشارکت سازمان ها، نهادها، کانون ها و ذی نفعان در حوزه بانوان و خانواده از دیگر اهداف شکل گیری این انجمن است.
بلوری با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند ادامه داد: بهره گیری از توانایی های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زنان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایفا می کند.
7318/6085



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن