تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803482463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما: مبارزه با داعش طولانی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اوباما: مبارزه با داعش طولانی خواهد بود نیویورک- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه مبارزه با داعش جنگی زمان بر خواهد بود، گفت: علاوه بر ائتلاف نظامی، این مبارزه نیازمند ائتلاف علیه کج فهمی های این گروه تروریستی نیز است.


به گزارش ایرنا باراک اوباما عصر دوشنبه به وقت محلی در محل وزارت دفاع این کشور به اقدامات صورت گرفته توسط ائتلاف ضدداعش اشاره کرد و افزود: تاکنون نیروهای ائتلاف پنج هزار حمله علیه داعش داشته اند که در نتیجه هزاران تن از تروریستها کشته شده اند.
وی در حالی مدعی شده در صورت داشتن نیروهای فعال در صحنه جنگ، داعش را می توان وادار به عقب نشینی کرد که بارها مسئولان دولتی، شخصیت ها و نیروهای مردمی و مقاومت در عراق از ارتباط پنهانی واشنگتن با داعش و کمک جنگنده ها و هواپیماهای آمریکایی به عناصر این گروه تروریستی در عراق و ارسال محموله های سلاح برای آنها خبر داده و اسنادی را در این ارتباط منتشر کرده اند.
اوباما در ادامه با بیان اینکه داعش بیش از 25 درصد سرزمین های تحت اشغال خود در عراق و شهرهای شمالی سوریه از جمله کوبانی را از دست داده است، افزود: حملات ائتلاف به پالایشگاه های نفت و گاز تحت تسلط داعش که از جمله تأمین منابع مالی این گروه است ادامه خواهد داشت.
رئیس جمهوری آمریکا، همکاری با کشورهای منطقه برای کنترل بر مرزهای سوریه و عراق جهت جلوگیری از پیوستین تروریستها را ضروری دانست و گفت: برای مقابله با داعش تجهیزات نظامی سنگین همچون تانک به نیروهای سنی و کرد در عراق و کسانی که وی از آنها را «مخالفان در سوریه» نام برد، داده شود.
وی به سرایت داعش به سایر کشورها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در مبارزه با تروریسم نباید یک گروه و مذهب خاصی همچون آمریکایی های مسلمان را هدف قرار داد.
اوباما به عضوگیری داعش از خانواده های آسیب پذیر از جمله در آمریکا اشاره کرد و گفت: داعش جامعه مسلمانان در سراسر دنیا را مورد هدف حمله قرار داده است.
وی مدعی شد که تلاش مأموران امنیتی آمریکا باعث جلوگیری از تکرار حوادث تروریستی بزرگی همچون 11 سپتامبر شده است؛ با این حال جلوگیری از عملیات تروریستی کوچک، چالش برانگیز است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه افزود: «ما با اسلام سر جنگ نداریم بلکه با تروریست هایی می جنگیم که در حال نابودی اسلام هستند و بیشترین قربانیانشان از میان مسلمانان است.
وی در حالی از اعلام آمادگی این کشور برای همکاری با جوامع مسلمان در جهت ارتقاء امنیت و کمک به مبارزه در مقابله با داعش خبر داد که مسئولان عراقی بارها از آمریکا خواسته اند به جای فرستادن مستشاران جدیدی که قصد دارند به بهانه مبارزه با تروریسم در عراق بمانند، اگر واقعا قصد کمک به بغداد برای نابودی تروریسم را دارد، به این کشورسلاح بدهد.
آمریکا با وجود آنکه دولت عراق پول تسلیحات مورد نیاز خود را پرداخت کرده است اما از تحویل جنگنده های اف 16، بالگردهای جنگی و جنگ افزارهای خریداری شده همچنان خودداری می کند؛ آن هم در حالی که گروه تروریستی داعش از سوی متحدان آمریکا در منطقه تسلیح می شود.
اروپام** ح.ک ** 2023



16/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن