تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804248943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان سرپرست خانوار در اولويت دريافت تسهيلات مسکن قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۰:۴۰ق.ظ)
زنان سرپرست خانوار در اولويت دريافت تسهيلات مسکن قرار دارند موج - رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان، با اشاره به تأسيس صندوق پس‌انداز مسکن يکم اظهار داشت: اين مهم با هدف ارتقاي قدرت خريد مسکن مردم انجام شده و زنان سرپرست خانوار در اولويت قرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول مالمير، رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه 29 ارديبهشت امسال در شوراي پول و اعتبار در زمينه پيشنهاد بانک مسکن مبني بر تأسيس صندوق پس‌انداز مسکن يکم اظهار داشت: اين مهم با هدف ارتقاي قدرت خريد مسکن مردم انجام شده و زنان سرپرست خانوار در اولويت قرار دارند.
به گفته رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان، صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه يکم با هدف خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد و کساني که تاکنون از تسهيلات بانک مسکن و ساير بانک‌ها براي تأمين مسکن استفاده نکرده‌اند اجرا مي‌شود.
مالمير تصريح کرد: دارندگان اين حساب‌ها در شهر تهران و کلان‌شهرها تا سقف 80 ميليون تومان، شهرهاي بالاي 200 هزار جمعيت تا سقف 60 ميليون تومان و شهرهاي کوچک 40 ميليون تومان تسهيلات با سود 14 درصد دريافت مي‌کنند.
وي افزود: حداقل موجود در حساب در دوره‌هاي 6 ماهه است و اگر متقاضي نتواند به صورت کامل سقف موجودي خود را پر کند بايد مدت‌زمان و دوره‌هاي بيشتري براي دريافت تسهيلات منتظر بماند.
به گفته رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان، براي دريافت تسهيلات 60 ميليون توماني متقاضي بايد 30 ميليون تومان را به صورت يک‌ساله در حساب خود سپرده‌گذاري کند.
مالمير ميزان اقساط پرداختي را به‌شرط پلکاني بودن عنوان کرد و بيان داشت: ميزان پرداخت اقساط در تسهيلات 80 ميليون توماني 943 هزار تومان، تسهيلات 60 ميليون توماني 710 هزار تومان و تسهيلات 40 ميليون توماني نيز 472 هزار تومان است.
به گفته رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان، افرادي که مدت‌زمان کمتري را به بازپرداخت تسهيلات اختصاص دهند سود کمتري پرداخت خواهند کرد.
مالمير با بيان اين که اين تسهيلات به افرادي تعلق مي‌گيرد که تاکنون از هيچ نوع تسهيلات مسکن دولتي استفاده نکرده باشند، تصريح کرد: استحکام بنا، زير 7 سال بودن مجوز ساخت و کمتر از 3 سال بودن پايان کار از شرايط پرداخت تسهيلات خريد مسکن در اين طرح است.
وي خاطرنشان کرد: در اين حساب امکان گردش پول وجود دارد و اگر متقاضي در صورت نياز بخشي از موجودي را برداشت و دوباره به آن اضافه کند مانعي موجود ندارد.
رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان کل سهم اختصاص‌يافته به اين طرح را در کشور 150 هزار عدد عنوان کرد و افزود: 30 هزار از اين آمار مربوط به تهران و مابقي در بين ساير استان‌ها تقسيم مي‌شود.
مالمير با بيان اين که بازده زماني خاص براي اجرا و اتمام اين طرح تعريف نشده است، تصريح کرد: سهم استان‌هايي که استقبال کمتري داشته باشند به ساير استان‌ها داده مي‌شود.
به گفته وي، تاکنون 73 نفر متقاضي در سطح استان اقدام به افتتاح حساب از صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه يکم کرده‌اند که اين آمار نسبت به ساير استان‌ها پايين است.
رئيس اداره امور شعب بانک مسکن کردستان با بيان اين که با وجودي که چندين هفته از آغاز اجراي اين طرح در استان مي‌گذارد استقبال مردم نسبت به ساير استان‌ها کمرنگ است، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از اين طرح در اقتصاد استان به ويژه باز شدن قفل‌هاي موجود در حوزه مسکن تأثير بسزايي خواهد داشت.
مالمير در مورد وضعيت تقسيط وام‌هاي مسکن مهر در استان نيز اظهار کرد: تاکنون بيش از 20 هزار واحد مسکن مهر در استان قسط‌بندي و دفترچه بازپرداخت به متقاضيان داده شده است.
وي خاطرنشان کرد: در زمينه بازپرداخت اقساط مسکن مهر در استان مشکلي وجود ندارد و تنها مشکل مربوط به تسهيلات روستايي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن