تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار: اولویت اصلی مدیریت شهری قم اتمام پروژه های نیمه تمام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار: اولویت اصلی مدیریت شهری قم اتمام پروژه های نیمه تمام است قم - ایرنا - شهردار قم گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهری قم به شمار می آید.


به گزارش ایرنا، سید مرتضی سقاییان نژاد روز دوشنبه در حاشیه بازدید سرپرست استانداری قم از پروژه های شهری قم افزود: در حال حاضر 14 پروژه نیمه تمام در قم وجود دارد که به صورت نمادین 3 پروژه با حضور سرپرست استانداری قم مورد بازدید قرار گرفت.
وی با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح 15 خرداد به عنوان یکی از پروژه های بازدید شده، تصریح کرد: این پروژه که یک تقاطع سه سطحی است، معضل هایی در بحث قرارداد و مشکلات اجرایی داشت که با توجه به از دست رفتن فرصت تعیین شده برای اجرای پروژه هم اکنون یک سال به تعویق افتاده است.
شهردار قم با بیان اینکه این پروژه باید اردیبهشت 94 به بهره برداری می رسید، اظهار داشت: آخرین زمانی که برای اتمام آن طبق جدول زمانبندی مشخص شده است، خرداد ماه سال 95 است.
سقائیان نژاد با بیان اینکه مشکلات این پروژه به مقام ارشد اجرایی در استان منتقل و قرار شد تا به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به وحدت و همدلی که بین مسوولان استان و شهرداری وجود دارد، می توان مشکلات مربوط به پروژه هایی مانند 15 خرداد را مرتفع کرد.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه و مضاعف برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه های شهری، اظهار داشت: باید انجام کارهای طرح های عمرانی به صورت دو شیفته و سه شیفته نهادینه شود، چرا که بواسطه اجرای پروژه های شهری مشکلاتی نیز برای مردم ایجاد می شود، لذا هر چقدر مراحل اجرای آن طولانی تر شود مزه و شیرینی بهره برداری از آنها را نیز دچار تلخی می کند، از این رو برنامه ریزی دقیق برای تسریع در اجرای پروژه ها و بهره برداری زودتر از موعد مقرر آنها ضروری است.
سقائیان نژاد همچنین با اشاره به پروژه بلوار مرجعیت به عنوان دیگر پروژه بازدید شده افزود: این پروژه که نوع آن راهسازی است، به طول 9.5 کیلومتر طراحی و بنیاد مسکن نیز به عنوان مجری پروژه فعال است.
وی با اشاره به بحث تملک اراضی در مسیر به عنوان مشکل اصلی بلوار مرجعیت، تصریح کرد: در جریان بازدید امروز سرپرست استانداری قرار شد، برای حل این مشکل کمیته ویژه ای تشکیل شود و با قرار گرفتن در کنار پیمانکار طرح مشکلات آن را رفع کند.
شهردار قم با اذعان به اینکه مشکلات مالی پروژه بلوار مرجعیت کوچک و قابل حل است، به فروش اوراق مشارکت برای تامین هزینه های قطار شهری اشاره کرد و اظهار داشت: فروش 3 هزار و 300 میلیارد ریال اوراق مشارکت عملی شد، و از هفته آینده نیز هزار و 850 میلیارد ریال آن جهت ارایه به قرار خاتم در حساب شهرداری قم قرار می گیرد.
وی با اشاره به نقش مهم حمایت های دولتی در تسریع بهره برداری از پروژه های شهری قم، افزود: با همت و تلاش مسوولان قطار شهری و برنامه ریزی دقیق تر می توان به بهره برداری این پروژه ها یکی پس از دیگر خوشبین و امیدوار بود.
سرپرست استانداری قم امروز از سه پروژه بلوار غیر همسطح 15 خرداد، بلوار مرجعیت و قطار شهری قم بازدید و در جریان چگونگی پیشرفت این پروژه ها و مشکلات آنها قرار گرفت.ک/3
7403 / 1175



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن