تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819541217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاز رساني به ۳ شهر و ۲۸ روستا در خراسان جنوبي اجرايي خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۲۵ب.ظ)
تا پايان امسال؛ گاز رساني به ۳ شهر و ۲۸ روستا در خراسان جنوبي اجرايي خواهد شد موج-شرکت گاز استان خراسان جنوبي تا پايان امسال گازرساني به سه شهر و ۲۸ روستا را اجرايي مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشيد دشتي مديرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبي، از گسترش دامنه فعاليت‌هاي اين شرکت در شهرستان‌هاي استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به منابع بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳ و ساير منابع آن در سال ۹۴، شاهد رشد سريع‌تر گازرساني در سطح استان خواهيم بود.
فرشيد دشتي افزود: هم‌اکنون از مجموع ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبي، گازرساني به هشت شهرستان انجام شده است.
وي، همچنين از پيشرفت مناسب عمليات اجرايي گازرساني به شهرستان در ميان و آغاز عمليات اجرايي گازرساني به شهرستان‌هاي زيرکوه و نهبندان در سال جاري خبر داد و يادآور شد: با تحقق اين امر، سه شهرستان باقيمانده استان نيز در دامنه فعاليت اجرايي پروژه‌هاي شرکت گاز قرار گرفته و با همکاري مسئولان محلي و شهروندان به‌زودي خدمات‌رساني اين شرکت در کل شهرستان‌هاي استان گسترده خواهد شد.
به گفته وي، هم‌اکنون گازرساني به ۱۶ شهر و ۱۰۹ روستاي استان معادل ۸۷ درصد جمعيت شهري و ۲۳ درصد جمعيت روستايي استان با اعتبار بيش از شش هزار و ۲۵۰ ميليارد ريال انجام شده است.
دشتي ادامه داد: عمليات اجرايي ۲۳۰ کيلومتر خط انتقال گاز، گازرساني به شه شهر اسديه، قهستان و عشق‌آباد و ۲۸ روستا نيز در دست اجراست و عمليات اجرايي گازرساني به شهرهاي نهبندان، حاجي‌آباد و اسفدن در سال جاري آغاز خواهد شد که اعتبار مورد نياز براي اين پروژه‌ها نيز ۷۷۰ ميليارد ريال برآورد شده است.
مديرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبي اعلام کرد: اميدوارم با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها، تعداد شهرها و روستاهاي برخوردار از گاز استان به ۱۹ شهر و ۱۳۷ روستا افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن