تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش صنعت برای تقویت مدیریت شهری در اراک ظرفیت سازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخش صنعت برای تقویت مدیریت شهری در اراک ظرفیت سازی کند اراک-ایرنا- رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بخش صنعت باید برای تقویت مدیریت شهری و بهبود خدمات در کلانشهر اراک ظرفیت سازی کند.


محمد شریفی روز دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: صنایع بزرگ مستقر در حاشیه کلانشهر اراک یک ظرفیت مهم برای توسعه شهری است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و رسالت اجتماعی و فرهنگی خود را در کنار بخش اجرایی به خوبی ایفا کنند.
وی بیان کرد: صنایع در بحث توسعه شهری باید تعامل گسترده ای با شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک داشته باشند.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: یکی از برنامه های مهم این شورا برگزاری نشست های مختلف با مدیران ارشد استان مرکزی و شهرستان اراک برای بهره مندی بیشتر در بحث مدیریت شهری است.
شریفی اظهار کرد: کلانشهر اراک برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تعامل و همکاری شورای اسلامی و شهرداری با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی است.
وی، از سازمان های تابعه شهرداری خواست: برنامه و طرح های عمرانی خود را با دقت و بر اساس زمان تعیین شده دنبال کنند تا از برنامه پیش بینی شده عقب نمانند.
در نشست صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک مجوز تمدید قرارداد نیروهای شرکتی سازمان های تابعه شهرداری تا پایان سال جاری با نیروهایی که پیش از تاریخ 12 شهریورماه سال 92 بآغاز به فعالیت کرده بودند تصویب شد.
ارسال سه نسخه اصلاح بودجه پیشنهادی سال 93 سازمان خدمات موتوری شهرداری از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 220 میلیارد ریال، پرداخت 100 میلیون ریال بابت دیه زندانی م- الف از محل ماده 17، درخواست مجوز پرداخت حقوق مجید لطفعلیان از کارکنان مامور از استانداری مرکزی برای ماه های فروردین و اردیبهشت و پرداخت 150 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 17 برای خرید باتری سمعک دانش آموزان استثنایی، از دیگر مصوبات این نشست بود.
شهر اراک با قدمت بیش از 200 سال توسط یوسف خان گرجی بنا شده و سال گذشته با الحاق مناطق سنجان و کرهرود، به کلانشهر تبدیل شده است.
بر اساس آخرین آمار موجود بیش از 650 هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند.ک/2
3005/6013/
























15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن