تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساف: از آغاز سال جاری میلادی 23 فلسطینی به شهادت رسیده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساف: از آغاز سال جاری میلادی 23 فلسطینی به شهادت رسیده اند تهران - ایرنا - سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) روز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی، 23 فلسطینی را به شهادت رسانده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.


به گزارش خبرگزاری آناتولی از رام الله، سازمان آزادیبخش فلسطین خبر داد که از اول ژانویه 2015 دستکم 23 فلسطینی شهید شده و 2 هزار و 156 نفر به دست ارتش رژیم صهیونیستی به زندان افتاده اند.
سازمان مزبور یادآور شد که 131 منزل مسکونی فلسطینی ها در جریان عملیات مسلحانه نظامیان رژیم صهیونیستی در نیمه نخست سال جاری با خاک یکسان شده است.
سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین اعلام کرد که نظامیان اسراییلی دستکم 42 فلسطینی را در مدت مشابه سال 2014 به شهادت رسانده اند.
رژیم صهیونیستی معمولا به بهانه تهدید امنیتی، فلسطینی ها را در کرانه باختری بازداشت می کند. در حال حاضر حدود 6 هزار فلسطینی در زندان های اسراییلی به سر می برند.
در تابستان سال گذشته نیز، بیش از 2 هزار و 150 فلسطینی در جریان تهاجم نظامی 51 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و 11 هزار نفر زخمی شدند. اکثر قربانیان حمله سال گذشته غزه زنان و کودکان بودند.
در همین حال شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته گذشته در گزارشی در مورد جنگ غزه در سال 2014، رژیم صهیونیستی را به نقض بالقوه قانون بین المللی و احتمال ارتکاب جنایات جنگی در طول این جنگ متهم کرد.
خاورم**9109**1144



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن