تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر کوتاه از افغانستان کابل - ایرنا - بازداشت 3 تروریست در شرق افغانستان، کشته شدن 3 کودک بر اثر انفجار در هلمند و شلیک فرمانده طالبان بر غیر نظامیان در زابل از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه افغانستان است.


**بازداشت 3 تروریست در شرق افغانستان
اداره امنیت ملی افغانستان روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که 3 تروریست را در استان ننگرهار در شرق این کشور با مقدار تجهیزات نظامی و مواد منفجره بازداشت کردند.
این بیانیه افزوده است که بسم الله، زلمی و نورالله که متهم به انجام حملات تروریستی بودند، توسط نیروهای امنیتی با مقداری مواد منفجره و دیگر تجهیزات تروریستی دستگیر شدند.

**انفجار بمب در هلمند جان 3 کودک را گرفت
منابع خبری افغانستان اعلام کردند که انفجار بمب جاسازی شده در کنار جاده ای جان 3 کودک افغان را گرفت و 3 تن دیگر از آنان را نیز زخمی کرد.
خبرگزاری جمهور افغانستان اعلام کرد که این حادثه روز گذشته در شهرستان «گرشک» استان هلمند رخ داد.
یک مقام محلی استان هلمند ضمن تایید این حادثه گفت: کودکان در حالی با بمب جاسازی شده در کنار جاده ای برخورد کردند که عازم منزل خود بودند.

**کشته و زخمی شدن غیر نظامیان توسط طالبان در زابل
فرماندهی پلیس استان زابل افغانستان روز یکشنبه اعلام کرد که یک فرمانده گروه طالبان با شلیک مستقیم بر غیر نظامیان یک تن را کشته و 3 تن دیگر از آنان را زخمی کرد.
در این بیانیه تصریح شده است که ملا سلیم روز گذشته در روستای شهرستان «میزان» این استان بر غیر نظامیان شلیک کرد که در نتیجه یک نفر کشته و 3 تن از آنان زخمی شدند.
آساق*1*291*1610



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن