تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805449807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جلسه کارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹ب.ظ)
برگزاري جلسه کارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها موج - جلسه کارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها درباره سفرهاي تابستاني امروز با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي مربوط برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست کارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها امروز، يکشنبه، ۱۴ تير، با محوريت برنامه‌ريزي براي سفرهاي تابستاني به رياست سعيد معيدفر برگزار شد.
در اين جلسه که نمايندگان دستگاه‌هاي مربوط نيز حضور داشتند نقطه نظرات درباره موضوعات مختلف حوزه فرهنگ، آموزش و اطلاع‌رساني مطرح شد و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در ابتداي اين جلسه سعيد معيدفر، مشاور اجتماعي وزير راه و شهرسازي، گفت: در جلسه گذشته براي دو موضوع سفرهاي تابستاني و اردوهاي دانش‌آموزشي برنامه‌ريزي‌هايي انجام شد.
وي گفت: طرح شعار ايمني براي سفرهاي تابستاني امسال با محوريت ايمني کودکان، اعلام اولويت سازمان‌ها در حوزه اطلاع‌رساني، تشکيل کارگروه اطلاع‌رساني تبليغات در استان‌ها و تهيه فيلم کوتاه توسط سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي براي نمايش ضرورت‌هاي ايمني حمل‌ونقل در اتوبوس‌هاي بين‌شهري از جمله مصوبات جلسه گذشته کارگروه اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها بود.
در اين جلسه فيلم کوتاه سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي براي پخش در اتوبوس‌هاي بين‌شهري با هدف ارتقاي فرهنگ رانندگي و کاهش سوانح جاده‌اي به نمايش درآمد و نمايندگان دستگاه‌هاي مختلف نقطه نظرات خود را اعلام کردند و مقرر شد سازمان راهداري اين فيلم را با اصلاحاتي تکميل و براي پخش در اتوبوس‌هاي بين‌شهري در ايام تابستان امسال آماده کند.
- تمرکز فعاليت اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي سفرها در ۴ مقطع زماني
از ديگر مسائل مطرح شده در اين جلسه تعيين تقويم تمرکز فعاليت‌هاي کارگروه براي افزايش اطلاع‌رساني در حوزه ايمني و حمل‌ونقل بود که دو روز ملي و دو روز جهاني مشخص شد تا فعاليت‌هاي کارگروه در اين ايام متمرکزتر باشد که اين ايام به شرح زير است:
• سفرهاي نوروزي از ۲۷ اسفند هرسال تا ۱۵ فروردين سال بعد (روز ملي)
• هفته ايمني از ۷ ارديبهشت تا ۱۴ ارديبهشت (روز جهاني)
• سفرهاي تابستاني که از بعد از ماه رمضان آغاز و تا اوايل مهر ادامه دارد (روز ملي)
• هفته جهاني يادمان قربانيان سوانح رانندگي از ۲۳ تا ۲۹ آبان
رئيس کارگروه امور اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها گفت: فعاليت‌هاي کارگروه بايد با تمرکز بر تقويم يادشده براي افزايش اطلاع‌رساني و آموزش باشد.
معيدفر تأکيد کرد: به منظور اثربخشي بيشتر، تمرکز تبليغات و اطلاع‌رساني کارگروه در ۱۵ روز اول و ۱۵ روز آخر سفرهاي تابستاني خواهد بود.
بر اساس مصوبات گذشته کارگروه مذکور قرار شد با موافقت کليه اعضا با نظر نماينده آموزش و پرورش، اردوي ويژه ايمني در سطح ملي برگزار شود.
همچنين قرار شد به منظور برنامه‌ريزي براي فعاليت در اردوهاي دانش‌آموزي کارگروه تبليغات و اطلاع‌رساني در هر استان براي سفرهاي تابستاني تشکيل و فعال شود تا ضمن اجراي پيشنهادهاي کارگروه مرکز، برنامه‌هاي خاص و متنوع و متناسب با حوزه فرهنگي را براي اردوهاي دانش‌آموزي آن استان اجرا کند.
هماهنگي براي اردوهاي دانش‌آموزي از ديگر محورهاي جلسه امروز کارگروه بود که مقرر شد آموزش و پرورش هماهنگي لازم را براي با برگزارکنندگان اردوهاي دانش‌آموزي استاني (سازمان راهداري، پليس راهور، اورژانس، هلال‌احمر) در تابستان انجام دهند.
در پايان اين جلسه سعيد معيدفر رئيس کارگروه اجتماعي، آموزش و فرهنگ کميسيون ايمني راه‌ها مصوبات اين جلسه را به شرح زير اعلام کرد:
• تعيين تقويم فعاليت‌هاي کارگروه در حوزه اطلاع‌رساني
• دستگاه‌هاي برگزار کننده اردوهاي دانش‌آموزي در تابستان (سازمان راهداري، پليس راهور، اورژانس، هلال‌احمر) رابطان خود جهت هماهنگي با آموزش و پرورش را اعلام کنند
• تدوين نهايي و اصلاحات فيلم کوتاه تهيه‌شده در جهت آموزش‌هاي ضروري ايمني حمل‌ونقل براي پخش در اتوبوس‌هاي بين‌شهري
• هر يک از دستگاه‌هاي ذي‌ربط در ارتقاي ايمني حمل‌ونقل موظف شدند استان‌هاي فعال در حوزه ارتقاي سطح ايمني در سفرهاي تابستاني را معرفي کنند تا از برگزيدگان تقدير به عمل آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن