تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه هاي غيرمنطقي گذشته، توجيهي براي عدم حضور اصلاحات در صحنه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
عارف: هزينه هاي غيرمنطقي گذشته، توجيهي براي عدم حضور اصلاحات در صحنه نيست موج- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين که هزينه دادن يک پيش فرض براي گفتمان اصلاحات است، يادآور شد: در گذشته برخي هزينه‌هاي غير منطقي بر اصلاحات تحميل شد ولي نمي‌توان به بهانه‌هاي مختلف عدم حضور خود در صحنه‌هاي مختلف را توجيه کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا عارف در نشست هم انديشي اصلاح‌طلبان و اعتدال گرايان شهرستان‌هاي رباط کريم و بهارستان با اشاره به وضعيت کشور در سال‌هاي گذشته و برخوردهايي که با اصلاح‌طلبان انجام شد، خاطرنشان کرد: در جو امنيتي که در سال‌هاي گذشته ايجاد شده بود و هزينه‌هاي غير منطقي که بر اصلاح‌طلبان وارد شد، عافيت‌طلبي حکم مي‌کرد جريان اصلاحات ديگر خود را درگير مسائلي همچون انتخابات نکند حتي براي اصلاح‌طلبان به خاطر وضعيتي که پيش آمده بود عدم حضور قابل توجيه بود به همين دليل شخصاً با گروه‌هاي مختلف اعم از جوانان و نسل اولي ها جلسات متعددي داشتم و تاکيد کردم که بايد براي تغيير در درون نظام و با ابزارهاي قانوني تلاش کنيم که خوشبختانه با همگرايي ايجاد شده حماسه 24 خرداد 92 خلق شد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين که همه اتفاقات را نمي‌توان با يک انتخابات حل و بر ضرورت تغييرات گام به گام تاکيد کرد.
وي ادامه داد: خدا را شاکر هستيم که با وجود برخي بدبيني‌ها و بي انگيزگي‌ها و فضاي امنيتي غير منطقي که بر کشور حاکم شده بود اصلاح‌طلبان در انتخابات 24 خرداد 92 به اهداف اوليه خود دست پيدا کردند و پيروز انتخابات شدند. در آن انتخابات همه احساس پيروزي کردند حتي رقباي جريان اصلاحات و اعتدال احساس شکست نکردند.

دولت گذشته فقط پُز کلنگ‌زني و افتتاح را به نمايش مي‌گذاشت
عارف با اشاره به وضعيت دولت تدبير و اميد، بدهي‌هاي برجا مانده از دولت گذشته را حيرت انگيز دانست و گفت: دولت فعلي بايد بدهي‌هاي پروژه‌هاي دولت گذشته که فقط پز کلنگ‌زني و افتتاح آن را به نمايش مي‌گذاشت، پرداخت کند.
وي با اشاره به مذاکرات هسته‌اي و با قدرداني از حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب از تيم مذاکره کننده، خاطرنشان کرد: اگر اندک انصافي برخي منتقدين و رقباي دولت داشتند بايد از تيم مذاکره کننده هسته‌اي قدرداني مي‌کردند چون همگان مي‌دانند رويارويي با قدرت‌هاي بزرگ جهاني آن هم در موضوعي مانند مسائل پيچيده هسته‌اي کاري بس دشوار و طاقت فرساست.
رئيس بنياد اميد ايرانيان همچنين با اشاره به انتخابات مجلس با بيان اين که اصلاح طلبان با برنامه راهبردي در انتخابات حاضر خواهند شد، گفت: در جبهه اصلاحات فرد اصالت ندارد و حرکت بر مدار خرد جمعي مورد توجه است همانگونه که در انتخابات خرداد 92 شخصا وظيفه خود را بر اساس خرد جمعي انجام دادم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن