تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797013445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرداران صحنه دیپلماسی با حضور مردم در انتخابات 92 قدرت‌های بزرگ را به میز مذاکره نشاندند/ پیروزی تفکر اصلاحات در 92 نقطه شروع مسیری است که از اسفند 94 می گذرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عارف:
سرداران صحنه دیپلماسی با حضور مردم در انتخابات 92 قدرت‌های بزرگ را به میز مذاکره نشاندند/ پیروزی تفکر اصلاحات در 92 نقطه شروع مسیری است که از اسفند 94 می گذرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که سرداران صحنه دیپلماسی با حضور مردم در انتخابات 92 قدرت های بزرگ را به میز مذاکره نشاندند گفت: پیروزی تفکر اصلاحات در 92 نقطه شروع مسیری است که از اسفند 94 می گذرد
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" در با حضور در گردهمایی جمعی از اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستان رباط کریم و بهارستان اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه ها اعم از دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه گذشته بی بدیل بوده است.


وی در ادامه افزود: نقش مردم در صحنه ها و اصول مختلف قانون اساسی به طور برجسته بیان شده است زیرا صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و مردم در همه عرصه ها حرف آخر را می زنند.


عارف با اشاره به این که مردم همواره علی رغم برخی مشکلات در صحنه های حساس وفاداری خودشان را به آرمان های انقلاب ثابت کردند گفت: مردم باید یک بار دیگر در روز جهانی قدس همبستگی شان را با آرمان های انقلاب به اثبات برسانند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در  روز 24 خرداد 94 مردم با حضورشان حماسه ماندگاری را خلق کردند و سرمایه اجتماعی ارزشمندی را ایجاد کردند نتایج آن امروز در مذاکرات هسته ای به وضوح به نمایش گذاشته شده است.


این سیاست مدار اصلاح طلب در ادامه تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات 92 کشورهای غربی را به اجبار به میز مذاکره نشانده است و همچنین به پشتوانه این حضور حماسی و سرمایه اجتماعی فرزندان این ملت و سرداران صحنه دیپلماسی در پی احقاق حقوق مردم هستند قدرت های بزرگ و کشورهای غربی مجاب شده اند تا خواسته های ما را تمثیل کنند.


عارف اظهار داشت: اصلاحات نقش مهمی در 24 خرداد 92 داشتند و اگر فضای سیاسی کشور را در سال های 90 و 91 به یاد بیاوریم و همچنین نسخه ای که در 24 خرداد خلق شد می توان به راحتی نقش مهم اصلاحات را در خلق این حماسه دید. 


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که همواره جریان اصلاح طلبی نشان داده که منافع ملی را به منفعت خود و نفع کوتاه مدت ترجیح می دهد، گفت: امروز باید جبهه اصلاحات با همه توان حامی دولت برآمده از 24 خرداد باشد.


این سیاست مدار اصلاح طلب در ادامه تصریح کرد: می دانیم دولت تدبیر و امید با چه مشکلاتی در زمینه های مختلف روبرو بود و همچنین با خیلی از مطالبات حقه مردم مواجه شد.


وی با بیان این که ما امروز پیش از هر زمان اعتقاد به حمایت از دولت داریم، افزود: ما بیش از هر زمان نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می کنیم و باید با تلاش مستمر مسیری را که در خرداد 92 آغاز شد را به سمت توسعه و پیشرفت کشور هدایت کنیم البته به طور طبیعی این مسیر از اسفند 94 می گذرد.


عارف اظهار داشت: پیروزی تفکر اصلاحات در سال 92 نقطه شروع مسیری است که از اسفند 94 می گذرد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: برای استمرار این مسیر در برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و رسیدن به نتیجه ای که بتواند مسیر 24 خرداد 94 را ادامه دهد، تلاش می کنیم.


این سیاست مدار اصلاح طلب با اشاره به این که تفکر اصلاحات ریشه در انقلاب دارد، ادامه داد: گفتمان اصلاح طلبان برآمده از گفتمان انقلاب است و این گفتمان باید در تمامی صحنه های سیاسی نقش آفرین باشد.


وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویدادهای کشور انتخابات اسفند 94 است که باید با مشارکت جدی و با راهبردهای شفاف مسیر حرکت کشور را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کنیم و کمک کنیم دولت تدبیر و امید برنامه هایش را به مرحله اجرا برساند و همچنین می خواهیم مجلس کارآمدی تشکیل شود.


عارف با تاکید بر این که مجلس باید همراه با مردم و همگام با دولت باشند، ادامه داد: مجلس باید رفیق دولت باشد و نه رقیب دولت، ما چنین مجلسی را در برنامه هایمان پیش بینی کرده ایم و باید برای رسیدن به این مجلس خودمان را آماده کنیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رویکردهای مشخصی در برنامه هایمان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: یکی از مهم ترین رویکرد اصلاحات کسب اکثریت مجلس است و برای دستیابی به این راهبرد اصلی هیچ راهی جز اجماع برای جبهه اصلاحات وجود ندارد.


این سیاست مدار اصلاح طلب در ادامه گفت: باید در سراسر کشور اصلاح طلبان یک لیست داشته باشند زیرا نمی خواهیم برخی از تجربه های گذشته که با گفتمان اصلاحات سازگاری ندارد، تکرار کنیم.


وی با اشاره به این که شعار اصلاحات دستیابی به اجماع کامل است، ادامه داد: باید وحدت را دنبال کنیم البته تکسر در جبهه اصلاحات، گردهمایی ها و حزب های مختلف سرمایه های معنوی این جبهه هستند البته اگر به درستی استفاده شود و این تکسر زمانی ارزشمند است که در نهایت به وحدت منجر شود.


عارف تاکید کرد: گروه ها باید در این برهه حساس مبنای حرکت را مشترکات بگذارند و قطعاً مشترکات اصلاح طلبان بیش از 80 درصد است و نباید به خاطر 20 درصد مابقی قربانی داد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که امروز در پی وحدت هستیم زیرا فردا دیر است و ممکن است اسفند 94 اتفاقی بیفتد که مایه پشیمانی ما در سال های بعد شود گفت: الزاماتی برای رسیدن به وحدت وجود دارد که اولین الزام تامین الگوی رفتار انتخاباتی 92 است.


این سیاست مدار اصلاح طلب تصریح کرد: حرکت مبتنی بر اخلاق و خرد جمعی ، حرکت در چارچوب قانون، و دادن وعده هایی در شان مردم و مجلس از دیگر الزامات رسیدن به وحدت است.


وی با تاکید بر این که مهم ترین کار مجلس آینده حرکت در برنامه ششم توسعه است، ادامه داد: ما فرصتی برای وزن کشی نداریم وانتظار داریم افراد وزن کشی را کنار بگذارند و پیروزی تفکر اصلاحات را در دستور کارشان قرار دهند.


عارف با اشاره به این که نباید گروهی در مرکز به بهانه های مختلف برای کوچک ترین و یا بزرگ ترین شهر کاندید مشخص کنند و باید استان و سطح ملی به این رویکرد کمک کند، ادامه داد: یکی دیگر از مهم ترین رویکردهای جبهه اصلاحات شناسایی نامزدهای شایسته است البته خیلی از نیروها در حال حاضر در مجلس حضور دارند که باید آن ها تشویق کرد تا بتوانیم مجلس متخصصی تشکیل دهیم البته در مجلس کنونی در کمیسیون های مختلف متخصصین کمی حضور دارند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: حضور جوانان و بانوان در عرصه های مختلف یکی دیگر از شعارهای اصلاحات است خاطر نشان کرد: شرایط در حال حاضر به گونه ای است که باید تعصب جبهه ای داشت و باید مای تشکیلاتی را دنبال کرد و باید اخلاق و خرد جمعی را مبنای حرکتشان قرار دهند.


انتهای پیام/








۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن