تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش کردیم با کمترین هزینه بیشترین خدمت را ارائه دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سابق فارس: تلاش کردیم با کمترین هزینه بیشترین خدمت را ارائه دهیم خبرگزاری پانا: استاندار فارس سابق فارس گفت: در مدت تصدی مسئولیت استانداری تلاش کردیم با کمترین هزینه و حاشیه، بیشترین خدمت را به مردم این استان ارائه دهیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير ساعت 09:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در مراسم معارفه سرپرست استانداری و وداع با مدیران استانداری با بیان این كه از ابتدای ورود به استانداری به دنبال تشكیل تیمی هماهنگ برای خدمت به مردم بودیم، اظهار داشت: همواره بر رعایت اخلاق تاكید داشتم و به ارزش ها و مردم وفادار ماندم.
وی با بیان این كه حفظ آرامش مردم و استان فارس و رعایت شئونات نظام اسلامی همواره مد نظر مدیریت ارشد استان بود، ادامه داد: در مدت تصدی مسئولیت، چندین بار به همراه مدیران استان، به تمام شهرستان ها و بخش های فارس سركشی و تلاش كردیم با حضور در بین مردم، كاستی ها را تا حد ممكن جبران كنیم.
استاندار سابق فارس با اشاره به این كه تلاش كردیم پیشرفت مسائل عمرانی دچار هیچ وقفه ای نشود، افزود: تمام تلاشمان حفظ آرامش، جلب سرمایه گذاری علیرغم مشكلات ناشی از تحریم، حفظ آبروی مردم، به كارگیری همه سلیقه ها و احترام به همه گروه ها بوده است.
دكتر احمدی با بیان این كه از مدتی قبل به دلیل خستگی و بیماری قصد كناره گیری از مسئولیت داشتم و با اصرار وزیر كشور به كار خود ادامه دادم، تاكید كرد: به دلیل بداخلاقی ها و بی انصافی هایی كه صورت گرفته است ادامه كار برایم مشكل بود و خوشبختانه استعفایم در نهایت به وسیله وزارت كشور مورد قبول قرار گرفت.
وی با تاكید بر این كه به عنوان استاندار موظف هستیم بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید حركت كنیم، اظهار داشت: در مدت مسئولیت خود به تمام گروه ها و اقشار جامعه به ویژه روحانیت و ائمه جمعه احترام گذاشتم.
استاندار سابق فارس خاطر نشان كرد: با توجه به نزدیكی به موعد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باید استان با تدبیر و آرامش اداره شود.
در این جلسه سرپرست استانداری فارس با ابراز تاسف از این كه در این جلسه در كنار دكتر احمدی حاضر است و ایشان استاندار فارس نمی باشند، ادامه داد: تشكیل این جلسه به دلیل احترام به دكتر احمدی و قدردانی از تلاش های ایشان است.
مهندس خلیل رضائیان با تاكید بر این كه اداره امور استان با جدیت پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: تمام مسئولین و كارگروه های استانی باید با جدیت به وظایف خود عمل كنند و هیچ وقفه ای در خدمت به مردم ایجاد نشود.
وی تاكید كرد: مدت مسئولیت ما هر چند روز كه باشد وظیفه داریم به عنوان مامور دولت تا آخرین لحظه به تعهدات خود عمل كنیم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن