تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص 500 ميليون دلار براي طرح هاي آب رساني روستايي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳ب.ظ)
يک نماينده مجلس خبر داد: تخصيص 500 ميليون دلار براي طرح هاي آب رساني روستايي کشور موج - نماينده مردم شهرستان هاي خلخال و کوثر در مجلس شوراي اسلامي از تخصيص 500 ميليون دلار براي طرح هاي آب رساني روستايي کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جليل جعفري بنه روز شنبه در نشست شوراي برنامه ريزي خلخال با اشاره به اين که بسياري از روستاهاي کشور با بحران کمبود آب آشاميدني مواجه هستند، افزود: اين اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي تامين شده است.
وي اظهارکرد: با توجه با تاکيد مقام معظم رهبري نسبت به حل مشکل کمبود آب شرب روستاهاي کشور در صورت توزيع اين اعتبار بخش بزرگي از مشکل کمبود آب شرب روستاهاي کشور از جمله روستاهاي مشکل دار استان اردبيل و شهرستان خلخال برطرف خواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين که تا زمان مشخص شدن حق آبه مردم شهرستان خلخال از رودخانه قزل اوزن اجازه برداشت و انتقال آب اين رودخانه به بخش صنعت و کشاورزي اردبيل را نخواهيم داد اظهار کرد: در حالي که مردم خلخال براي تامين آب شرب و زراعي به شدت نيازمند آب رودخانه قزل اوزن هستند اجراي طرح انتقال آب اين رودخانه براي مصارف صنعتي و يا کشاورزي به مرکز استان را تحمل نخواهند کرد.
وي افزود: بحث انتقال آب قزل اوزن به اردبيل زماني معقول خواهد بود که حق آبه مردم خلخال از آب اين رودخانه جاري در طول 90 کيلومتر از محدوده جغرافيايي اين شهرستان مشخص و تعيين شود.
او با تقدير از عملکرد شهردار و اعضاي شوراي اسلامي خلخال در اجراي پروژه هاي عمران شهري و آسفالت معابر خاکي اين شهر گفت: با توجه به عملکرد مثبت شهردار و اعضاي شوراي اسلامي خلخال در آسفالت معابر اين شهر يک هزار تن قير با 30 درصد تخفيف از سوي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور در اختيار شهرداري خلخال قرار خواهد گرفت.
وي افزود: با تحويل يک هزار تن قير جديد از سوي شهرداري خلخال تمام کوچه ها و معابر خاکي باقيمانده اين شهر آسفالت و مشکل آسفالت معابر اين شهر پس از سال ها انتظار برطرف خواهد شد.
نماينده مردم خلخال در مجلس شوراي اسلامي همچنين با انتقاد از عملکرد صدا و سيماي اردبيل در زمينه پخش برنامه هاي خبري اين شهرستان گفت: با وجود پي گيري هاي مختلف در بحث پوشش و پخش ضعيف برنامه هاي خلخال از سوي صدا و سيماي مرکز اردبيل ادامه کم لطفي مسوولان اين مرکز به مردم منطقه قابل تحمل نيست.
جعفري از ضعف عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبيل در خلخال نيز انتقاد کرده و افزود: هيچ فعاليت و تلاشي از سوي اين اداره کل در اجرا و يا تکميل پروژه هاي ورزشي خلخال مشاهده نمي شود.
وي با دعوت از مديران اجرايي استان به توزيع عادلانه اعتبارات و امکانات در بين مناطق مختلف استان و توجه به محروميت مناطق اظهار کرد: با توجه به وضعيت اعتبارات استاني امسال خلخال براي جبران کاهش اعتبارات استاني اين شهرستان با استفاده از منابع اعتباري ملي و ساير منابع تلاش خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 کيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن